Rallye de Monte-Carlo: починаємо відлік з нуля

Відкриваємо наш другий «сезон віщунів» – як і минулого року, наші оглядачі перед кожним етапом WRC постараються передбачити трійку призерів гонки. І, зрозуміло, якось аргументувати свій прогноз… Звичайно, перелік основних фаворитів всім добре відомий, але все одно доведеться «обнулити» торішні дані – навіть якщо команди здійснили мінімум кадрових перестановок (можна згадати хіба що перехід Отта Тянака з M-Sport WRT в Toyota GAZOO Racing), їм ніяк не вдасться уникнути повного «перезавантаження» перед новим сезоном. Модернізація техніки, питання взаємодії між екіпажами, поставлені завдання… Отже, ралійний чемпіонат світу 2018 року стартує! Чого нам чекати в непередбачуваному і підступному Монте-Карло?

Дмитро Левчук
Новий сезон – нові перемоги та нові поразки. В тому числі і в наших прогнозах, які минулого року хоча й не обходилися без точних попадань, але в цілому були далекими від великих майстрів передбачувати події (принаймні, особисто мої). І ось чергове завдання – Ралі Монте-Карло. Добрий вечір, що називається. Невідомо не лише те, хто в якій формі підійшов до сезону, але й те, кого не пошкодує примхливе «Монте».

3. Тьєррі Ньовілль (Hyundai i20 Coupe WRC)
Хоча й Ньовілль виграв у 2017-му чотири етапи, але здобути титул він не зумів. Можливо, цього року він обере трохи інший, менш ризикований підхід. Як буде насправді – побачимо, але ризикну поставити на те, що Монте він проведе, тримаючи в пам’яті минулорічний провал на цьому етапі.

2. Андреас Міккельсен (Hyundai i20 Coupe WRC)
Минулого року норвежець довго «сидів без діла». Насправді це не зовсім так, але йому конче хотілося повернутися до справжньої гри. Спершу він призвичаювався за кермом нової техніки WRC, але у 2018-му він здатен здобувати гарні результати. І Монте для цього чудово йому підходить.

1. Себастьян Ож’є (Ford Fiesta WRC’17)
Минулого чемпіонату головним козирем француза була стабільність. І цього року, безсумнівно, Себ буде робити все те, що необхідно для завоювання титулу. І він розпочне цей шлях з перемоги в Монте-Карло. Ож’є неодноразово доводив, що навіть на слабкішій техніці може чудово виступити в Монте, тому все говорить за нього. І навіть те, що його суперникам треба доводити значно більше, а від цього у них можуть бути помилки.

Павло Скобленко
Минулого року нам нечасто вдавалося видавати максимально точні прогнози – навіть незважаючи на начебто очевидну розстановку сил перед тією чи іншою гонкою… Малоймовірно, що WRC-2018 стане винятком – навіть за найскромнішими підрахунками можна назвати мінімум шість екіпажів, здатних боротися за перемогу в кожній гонці. А якщо до цього додати ще майже стільки ж претендентів на подіуми, то залишається лише сподіватися на те, що логічні побудови можуть принести успіх при спробах прогнозу – тобто можна хоч іноді розрахувати шанси того чи іншого екіпажу на змаганнях. Але не будемо забувати – Монте-Карло завжди було особливим етапом WRC, тому тут скоріше треба грати не за розрахунком, а за натхненням, як в казино!

3. Себастьян Ож’є (Ford Fiesta WRC’17)
Для чинного чемпіона світу це буде, напевно, найважча гонка в кар’єрі за останні п’ять років. По-перше, він виступатиме практично у себе вдома, неподалік від рідного Гапа. По-друге, від нього всі однозначно чекають лише перемоги – якщо вже він рік тому виграв в своєму першому старті за кермом Ford Fiesta WRC’17, то зараз йому сам Бог велів (за наявності активної підтримки Red Bull і головної компанії Ford Motor Co). І якщо Ож’є минулої осені так завзято боровся за свою високу зарплату (яку в Citroen Racing так і не спромоглися зібрати), то тепер йому доведеться відпрацьовувати її по повній програмі, без жодних поблажок і знижок.

2. Отт Тянак (Toyota Yaris WRC)
Естонець є єдиним пілотом топ-класу, який в це міжсезоння здійснив перехід в іншу команду. І зараз Тянаку необхідно якомога швидше довести, що він готовий стати як мінімум одним з лідерів Toyota GAZOO Racing – тому кращого варіанту, ніж подіум в першому старті, не придумаєш. Рік тому він на Ford Fiesta WRC’17 навіть зі «півмертвим» двигуном і 50 секундами штрафу фінішував третім. Так що черговий подіум на легендарному Rallye Automobile de Monte-Carlo йому цілком до снаги – особливо якщо тойотівські інженери зуміли завдяки чисельним тестам за останні місяці значно покращити характеристики і надійність Toyota Yaris WRC.

1. Тьєррі Ньовілль (Hyundai i20 Coupe WRC)
Як показали події минулого сезону, будь-яка помітна втрата на старті сезону (як це сталося з Тьєррі Ньовіллем в Монте-Карло і Швеції) найчастіше гарантує поразку в боротьбі за вищий титул. Тому у бельгійця і його команди Hyundai Motorsport немає якихось інших варіантів, крім як вигравати в Монте-Карло – наздоганяти буде дуже важко (незалежно від того, хто стане лідером чемпіонату, Себастьян Ож’є або хтось інший). Тому Тьєррі доведеться діяти за найпростішим правилом – мінімум помилок, максимум швидкості і уваги на трасі, атакувати за кожної нагоди (принаймні, в перші два дні). Та й в команді напевно приділили максимум уваги підвісці Hyundai i20 Coupe WRC, яка рік тому стала ахіллесовою п’ятою цього автомобіля – в вирішальні моменти вона буквально розвалювалася (варто лише згадати стрімкий провал Hyundai в Іспанії)…

© Фото WRC, Hyundai, Sophie Graillon, Toyota TGR

25-01-2018 8775
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца