Rallye de Monte-Carlo, СД13: Ньовілль претендує на лідерство

Дистанція заключного дня гонки складається з двох кіл по дві спецділянки: 18,41 та 13,36 км без сервісу поміж ними. Екіпажі розвідки припускали, що в деяких місцях на асфальті буде сніг, але по факту його практично не виявилося. У виборі пілотами покришок спостерігалося деяке різноманіття: Ож’є, Еванс, Ньовілль, Рованперя і Лаппі взяли по три софта і три суперсофта, Льоб – п’ять покришок суперсофт, Сунінен – чотири софта і два суперсофта, Кацута – чотири суперсофта і два софта. Таким чином, найбільш ризикований (але і самий багатообіцяючий) вибір зробив Себастьян Льоб. По-перше, на відміну від конкурентів, він взяв одну запаску замість двох, по-друге, якщо суперсофт протримається протягом 75 недільних кілометрів, це дасть французу виграш в швидкості.

На ранковій спецділянці такий вибір не дав Льобу якоїсь явної переваги: Себ показав п’ятий час, поступившись кращому результату більше, ніж 13 секундами. Ну а найшвидшим знову став Тьєррі Ньовілль. Бельгієць, вигравши другий доп поспіль, зумів піднятися на один рядок абсолюту, випередивши Себастьяна Ож’є, який лише пару допів тому був лідером гонки. Француз, зізнавшись в не найкращому проїзді спецділянки, нагадав, що ніколи не їде швидше, ніж дозволяє йому відчуття автомобіля.

Елфін Еванс, який посівши на спецділянці друге місце і поступившись Ньовіллю 5 секундами, тепер випереджає бельгійця лише на півтори, то ж до кінця гонки напруга в боротьбі за лідерство значно зросла. Ну а з подій поза групою лідерів відзначимо повернення до топ-10 Теєму Сунінена, який на дистанції практично всієї гонки здійснював підйом з глибин загального заліку після сходу на самому старті. Тепер попереду фіна знаходиться Мадс Остберг, а підрахунок переваги в швидкості Теєму над Мадсом показує, що 50 секунд Сунінен може відіграти якраз до фінішу гонки.

Турнірне становище після СД13
1. Еванс/Мартін (GB, Toyota Yaris WRC) 2: 40.04,2
2. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +1,4
3. Ож’є/Інграссія (F, Toyota Yaris WRC) +6,1
4. Льоб/Елена (F/MC, Hyundai i20 Coupe WRC) +2.32,6
5. Лаппі/Ферм (FIN, Ford Fiesta WRC) +2.45,0
6. Рованперя/Халттунен (FIN, Toyota Yaris WRC) +3.39,5
7. Кацута/Баррітт (J/GB, Toyota Yaris WRC) +10.43,7
8. Камійї/Бюресі (F, Citroen C3 R5) +11.54,4
9. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 R5) +12.46,1
10. Сунінен/Лехтінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +13.02,2

26-01-2020 13559
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца