Rally Turkey, WRC-2: «лотерейні жорна»

Турецьке ралі непогано в суботу побешкетувало в заліку WRC-2, неодноразово перетасувавши квартет лідерів – принаймні, два екіпажі вже встигли протягом дня побувати на першій позиції (один було втратив її через технічні проблеми, але повернув на самому фініші дня, інший вискочив нагору, однак на фінальному допі удача від нього відвернулася). Перша цікава новина прозвучала ще вранці, перед стартом суботньої частини ралі – Skoda Motorsport сьогодні представлятиме лише один екіпаж, чеха Яна Копецкого… Як повідомили в млада-болеславській команді, вчорашні численні проколи призвели до того, що Fabia R5 Понтуса Тідеманда отримала серйозні пошкодження підвіски, які не вдалося усунути протягом ночі. Таким чином, Копецкі вирушить до бою за перемогу, а Тідеманд починає підготовку до наступного етапу WRC-2, який відбудеться в Уельсі (цікаво, що чех на британському ралі не виступить, на відміну від шведа). Так що ситуація виглядала дуже просто – Копецкому треба тільки вигравати в Туреччині, щоб зберегти лідерство мінімум до Іспанії.

З ранку несподівано розбушувався Каєтан Каєтанович – поляк виграв чотири спецділянки поспіль, завдяки чому швидко відібрав у Сімоне Темпестіні третю позицію в заліку WRC-2 (одночасно Кайто пробився також в Топ-10 абсолюту). Але на останньому суботньому допі Каєтановича раптом знову підстерегли проблеми з підсилювачем керма (в п’ятницю він вже втратив через ці неполадки пару хвилин), які відразу відкинули його назад на четверте місце… Але найдраматичніші події все ж розгорнулися в битві за лідерство – Ян Копецкі впевнено розпочав суботу, поступово відірвався на три чверті хвилини від Кріса Інгрема, але на СД10 на його Skoda Fabia R5 раптово обірвало привід! Дві з половиною хвилини програшу, друге місце замість першого і понад хвилину відставання від Інгрема… Однак Гонза, як і вчора (втім, в Німеччині у нього було приблизно те ж саме), почав методично, жорстко тиснути на британця і за два допи відіграв у нього понад півсотні секунд. А фінальна спецділянка принесла ще одну зміну лідера – Кріс Інгрем пробив колесо, миттєво втратив дві хвилини і скотився з першого на третє місце, пропустивши вперед як Копецкого, так і Сімоне Темпестіні.

Становище після СД13 (залік WRC-2)
1. Копецкі/Дреслер (CZ, Skoda Fabia R5) 3:51.28,4
2. Темпестіні/Іту (I/RO, Citroen C3 R5) +44,5
3. Інгрем/Уітток (GB, Skoda Fabia R5) +1.32,3
4. Каєтанович/Щепаняк (PL, Ford Fiesta R5) +3.08,3
5. Еллер/Олмос (RCH/RA, Ford Fiesta R5) +6.59,1
6. Чукурова/Бостанджі (TR, Skoda Fabia R5) +12.53,3

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Skoda Motorsport, Marcin Snopkowski

15-09-2018 3793
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца