Rally Turkey, СУ14: safe mode не для всіх

Всі екіпажі з топ-5 після першого допу неділі, протяжністю трохи більше семи кілометрів, їдуть на доїзд і не приховують цього. «Ми йдемо в безпечному режимі», «головне – набрати очки», «наш план – просто доїхати до фінішу» і так далі – саме так висловлювалися пілоти на фініші спецділянки. З огляду на розриви поміж учасниками, дивуватися нема чому: екіпажі з другого по п’ятий програють один одному від однієї хвилини до трьох, тож тут вже не до змагання в швидкості. Тільки Латвала зберігає пристойне відставання від Тянака, програючи молодому однокоманднику 15 секунд. Але Ярі-Матті навряд чи піде в атаку на Отта, та й на цій, зовсім вже коротенькій спецділянці, він програв естонцю (за Тянаком – п’ятий результат на допі) цілих дві секунди.

Найшвидшими ж стали ті, хто продовжує боротьбу після вчорашніх сходів: Ньовілль виграв доп, вигравши 2,4 секунди в Остберга, а той, у свою чергу, випередив фінішувавшого третім Ожьє на 2,5 секунди. Четвертий результат – за Евансом. Доречі, Ожьє сьогодні вранці став єдиним, хто ризикнув і взяв на борт тільки одну запаску.

Турнірне становище після СД14

1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 3: 39.37,9
2. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +15,1
3. Паддон/Маршалл (NZ / GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.16,6
4. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +3.32,0
5. Міккельсен/Йегер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +6.35,0
6. Сольберг Х./Майнор (N / A, Skoda Fabia R5) +12.14,0
7. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +16.47,9
8. Копецкі/Дреслер (CZ, Skoda Fabia R5) +17.19,6
9. Темпестіні/Іту (I / RO, Citroen C3 R5) +18.03,5
10. Інгрем/Уітток (GB, Skoda Fabia R5) +18.56,4

16-09-2018 6527
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца