Rally Turkey, СД11: «шеврони» атакують

Сьогоднішні ранкові події на Rally Turkey Marmaris можна звести до однієї вичерпної фрази – Toyota Gazoo Racing повністю програє битву на цьому ралі. Отт Тянак вже зійшов і гарантував собі 35 хвилин «баласту» по Rally2 – тепер естонцю залишається тільки готуватися до завтрашнього Power Stage і постаратися взяти на ньому п’ять очок. Звичайно, Отт за будь-якого результату турецького ралі залишиться лідером чемпіонату світу (відрив в 32 очка від найближчого суперника гарантує збереження лідерства мінімум до етапу в Уельсі), але все одно було б непогано хоч трохи скоротити втрати в Туреччині. Для Кріса Міка та Ярі-Матті Латвали боротьба на Rally Turkey теж не склалася – обидва міцно застрягли в середині Топ-10… Отже, у Hyundai Motorsport є непогана можливість знову відірватися від Toyota Gazoo Racing в Кубку виробників, навіть після проблем у Тьєррі Ньовілля – третє і п’яте місця Андреаса Міккельсена і Даніеля Сордо набагато краще, ніж шоста-сьома позиції у Латвали з Міком. А у Citroen Racing – момент великої удачі, який треба не втратити!

Як і вранці, денну секцію в суботу відкривала найдовша спецділянка дня – Yeşilbelde довжиною 33 км. Цей доп став більш ніж наочною демонстрацією, наскільки невигідно стартувати на ньому одним з найперших – Понтус Тідеманд програв на ньому майже хвилину, Ярі-Матті Латвала з Крісом Міком відстали десь на півхвилини. Мимоволі замислишся – а чи вистачить обом уцілілим тойотівцям решти дистанції, щоб утримати за своїми спинами Тьєррі Ньовілля (що тільки пішло б на користь їх прем’єр-пілотові Отту Тянаку)? Чомусь пара хвилин їх відриву від бельгійця раптом перестали здаватися дійсно серйозною перевагою… Зате у Citroen Racing справжнє свято – Себастьян Ож’є з Есапеккою Лаппі повторили свій ранковий успіх і знову зробили переможний дубль на цьому допі, завдякичому продовжують впевнено лідирувати в перегонах. Найголовніше – француз ще раз відіграв майже вісім секунд у свого одноклубника і тепер відстає від нього на 2,2 секунди… Тепер для них головне – не нахапати проблем на решті шести допах (два в суботу, чотири в неділю) і довести справу до переможного дубля. А вже хто саме в цьому випадку виграє турецьке ралі – сумніву не підлягає.

Становище після СД11
1. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) 3:05.43,0
2. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +2,2
3. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.15,1
4. Сунінен/Лехтінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +1.28,2
5. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +2.23,5
6. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +2.56,6
7. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +2.58,9
8. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +4.50,7
9. Тідеманд/Флоене (S/N, Ford Fiesta WRC) +6.34,6
10. Каєтановіч/Щепаняк (PL, Skoda Fabia R5) +12.15,9

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Citroen

14-09-2019 1692
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца