Rally Turkey, шейкдаун: турецький характер

Дистанція траси шейкдауна в Туреччині – менше, ніж п’ять кілометрів, але навіть при цьому вже на першому проїзді автомобілі прибували на фініш з ушкодженнями: Дані Сордо розбив передній бампер (іспанець не помилявся, просто не зміг об’їхати великий камінь на траєкторії), а Есапекка Лаппі розбортував заднє ліве колесо. То ж Туреччина відразу занурила екіпажі в ту атмосферу, в якій їм належить битися протягом уікенду.

На питання про стратегію практично всі відповідали одне й те саме: лотерея, поки нічого сказати не можна, гонка на виживання. Краще за всіх, мабуть, висловився Ян Копецьки, який на питання про свої плани відповів лише одним словом: «Вижити».

Найшвидшим, причому, з досить великою перевагою, під час першого проїзду був Сунінен, який при цьому використовував покришки твердого складу. Але вже на другому проїзді фіна, та й усіх інших, хвацько «засунув» Кріс Мік, який випередив найближчого переслідувача в особі Міккельсена відразу на одну секунду. На третьому проїзді британець повторив свій результат з точністю до однієї десятої секунди. У підсумку перші чотири позиції за результатами шейкдауна – за двома представниками Toyota Gazoo Racing (Тянак після трьох проїздів був четвертим) і двома представниками Hyundai Motorsport (спокійно почавший ранок Ньовілль потім значно прискорився і поступився результату Міккельсена усього лише 0,2 секунди).

Можливо, хтось із екіпажів повернеться на трасу і зробить ще один-два проїзди, але обов’язкова програма вже позаду.

Результати – ewrc-results.com

12-09-2019 4367
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца