Rally Turkey, СД6: «млин» запрацював

Комбінація «Повільний нищівний гравій плюс перші стартові позиції для лідерів чемпіонату» почала стрімко працювати з самого ранку, коли всі учасники долали солідну секцію з вісьмома десятками кілометрів бойової дистанції. Якихось серйозних потрясінь під час ранкового заїзду майже не було – головним чином, дісталося тільки Даніелю Сордо і Понтусу Тідеманду, які зловили по проколу… Але в інших екіпажів якогось насправді спокійного життя не було – Отт Тянак з Тьєррі Ньовіллем витрачали багато часу і сил, щоб якось розчистити трасу, внаслідок чого передбачувано відкотилися в середину Топ-10. Найбільше здивував прорив Есапекки Лаппі на позицію лідера – не так багато вболівальників перед стартом ралі готові були поставити на фіна. Ось кому дійсно було непросто в першій половині дня, так це екіпажам на техніці R5 – наприклад, в заводському заліку WRC-2 Pro Калле Рованперя спіймав відразу два проколи, перекинувся і втратив понад десять хвилин. У категорії WRC-2 траси теж перемололи чималу частину учасників – Топ-10 вже «розтягнуло» на 7 хвилин!

Можна було навіть не сумніватися, що повторний заїзд на цій великій трійці спецділянок (дві з них налічували 24,85 км і 38,15 км) тільки додасть якомога більше головного болю всім без винятку учасникам. По-перше, два з половиною десятки екіпажів вранці вже встигли ретельно «розкопати» трасу – тобто вдень на дорозі повинні з’явитися чимало нових вибоїн і навіть справжніх валунів, яких ще не було вранці. По-друге, попри візит до сервісу, навантаження вже починає позначатися – накопичується втома екіпажів (зростає ймовірність серйозної помилки на трасі), гоночна техніка теж вже не в тому ідеальному стані, як це було вранці… Перший же сигнал не змусив себе чекати – на п’ятому допі (24,85-кілометровому İçmeler) Ярі-Матті Латвала пробив колесо, програв півсотні секунд і миттєво провалився з третього на восьме місце. У підсумку, події в районі Топ-3 придбали ще більш химерний характер – адже Есапекка Лаппі (Citroen C3 WRC) продовжує лідирувати, а за другу і третю позиції борються між собою Андреас Міккельсен, Себастьян Ож’є та Теему Сунінен.

Але всі з найбільшим нетерпінням і побоюваннями чекали, що піднесе СД6 – найдовша спецділянка всього ралі, 38,15-кілометровий Çetibeli. І новини з траси посипалися миттєво… По-перше, Отт Тянак зловив прокол, втратив понад хвилину і опинився на сьомій позиції. По-друге, почався дощ і траса миттєво перетворилася на справжню ковзанку – сумнівне «задоволення» для екіпажів, особливо коли вони стартують з уже грунтовно зношеними покришками. У підсумку, Андреас Міккельсен з Крісом Міком в таких умовах стрімко розгубили свій темп, втратили майже по хвилині – норвежець через це вилетів з Топ-3 і опинився на п’’ятому місці. Зате Тьєррі Ньовілль краще за всіх використав свої можливості, показав найкращий час на цій спецділянці і відразу піднявся на третю позицію – зараз попереду тримаються тільки обидва представники Citroen Racing, Есапекка Лаппі (фін продовжує очолювати гонку) і Себастьян Ож’є. А вже в заліках WRC-2 Pro і WRC-2 список втрат просто стрімко зростає – вже є сходи Калле Рованпері, Гаурава Гілла, Хеннінга Сольберга…

Становище після СД6
1. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) 1:47.10,6
2. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +14,9
3. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +19,7
4. Сунінен/Лехтінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +44,9
5. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.02,0
6. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +1.29,4
7. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +1.36,2
8. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.39,0
9. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.45,4
10. Тідеманд/Флоене (S/N, Ford Fiesta WRC) +3.36,1

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota, Hyundai, Citroen

13-09-2019 13696
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца