Rally Turkey, СД5: штурм M-Sport

Спецділянка довжиною майже чотири десятки кілометрів, середня швидкість ледве дотягує до позначки 80 км/год – наявність такого допа на старті секції майже завжди гарантує величезну порцію адреналіну як для учасників (екіпажі, команди), так і для вболівальників… Крім того, сьогоднішня ранкова секція не раз змусила всіх засумніватися в майже канонічній тезі, що перші стартові позиції на такому покритті завжди гарантують колосальні втрати часу. З одного боку, начебто на перші ролі висунулися Андреас Міккельсен з Крейгом Бріном, які сьогодні стартували в гонці п’ятим і дев’ятим. З іншого, у Тьєррі Ньовілля з Себастьяном Ож’є все одно не спостерігається помітної втрати темпу – обидва двічі фінішували на допах в Топ-3, причому бельгієць навіть спромігся виграти СД3. Такі факти зазвичай змушують не надто поспішати з прогнозами на подальшу частину гонки, а почекати повторного проїзду сьогоднішньої секції та поспостерігати за подіями … І відразу ж з’ясувалося, що подібна стриманість в оцінках того, що відбувається, виявилася найкращим рішенням.

На найдовшому допі гонки, Çetibeli (38,1 км), раптово стрімко кинулися в бій все три екіпажі M-Sport Ford WRT, причому незалежно від своїх стартових позицій – Себастьян Ож’є, який вирушив на трасу другим, в максимально ефектному стилі виграв цю спецділянку, а його одноклубник Теему Сунінен забезпечив команді переможний дубль! Більш того, M-Sport навіть претендував на хет-трик, але на останніх кілометрах Елфін Еванс в черговий раз зіткнувся з проблемами і втратив близько двадцяти секунд… У підсумку, Ож’є не тільки випередив Ньовілля, а й відіграв відразу п’ять позицій – тобто злетів з сьомого на друге місце! Втім, бельгієць теж опинився у виграші і перебрався в Топ-3, що обіцяє чимало адреналіну в битві за перемогу або місця на подіумі… Лідером досі залишається Андреас Міккельсен, але норвежець все ж отримав серйозний сигнал – Себастьян Ож’є готовий в будь-який момент відтіснити його і очолити гонку. Вкрай невдало склався цей доп для Citroen Racing – Халід Аль-Кассимі зійшов, Крейг Брін з Мадсом Остбергом одночасно вибули з Топ-3.

Становище після СД5
1. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) 1:25.38,9
2. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +12,7
3. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +20,4
4. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +21,5
5. Остберг/Еріксен (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +22,1
6. Паддон/Маршалл (NZ/GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +30,6
7. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +39,9
8. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +40,7
9. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +43,4
10. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +52,3

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото M-Sport

14-09-2018 1733
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца