Rally Turkey, СД4: турецькі гірки

Гонка в Туреччині продовжує радувати боротьбою і постійними змінами в турнірній таблиці. Як ми і припускали, загострилася боротьба за лідерство поміж Бріном і Міккельсеном – на останньому і найкоротшому допі кола норвежець пішов в атаку, став кращим на спецділянці і за 12,57 кілометри виграв в ірландця майже 10 секунд, чого цілком вистачило для завоювання першого рядка загального заліку. А ось Брін зміг фінішувати лише дев’ятим – на старті спецділянки він сильно вдарився переднім лівим колесом і взагалі вважав, що їде з проколом, однак, як виявилося на фініші, покришка витримала. Нащастя, автомобілі з фінішу цього допа відправляються на сервіс, тож навіть якщо в Citroen C3 WRC Бріна і є пошкодження, на сервісі їх усунуть.

Слідом за Міккельсеном на цій спецдільниці фінішували Ожье, Ньовілль, Остберг, Тянак і Лаппі, проте всі вони зберегли свої позиції в загальному заліку. А ще одним невдахою на цій спецдільниці став Ярі-Матті Латвала – фін, хоча і не має явних проблем, не може їхати з досить високою швидкістю. Показавши на допі лише десятий результат, Латвала поступився п’ятою позицію Паддону.

Ярі-Матті Латвала: «Не розумію. Я вважав, у нас непогана швидкість. У мене немає шансу і я вкрай здивований. Одна з причин – брак зчеплення з дорогою».

У WRC2 лідирує Хеннінг Солберг, виграючи 2,9 секунди в Копецки і 7,9 – в Тідеманда.

Турнірне становище після СД4

1. Міккельсен/Йегер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) 57.33,2
2. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +6,3
3. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 WRC) +8,2
4. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +13,1
5. Паддон/Маршалл (NZ, Hyundai i20 Coupe WRC) +20,4
6. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC)) +23,2
7. Ожьє/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +23,6
8. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +32,1
9. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +33,4
10. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +48,1

 

14-09-2018 793
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца