Rally Turkey, СД4: не було б щастя…

Останній доп ранкового кола має найменшу дистанцію – лише 16,75 кілометра, але боротьби на цих кілометрах вистачало. Головною подією, безумовно, став найкращий час Латвали, і цей успіх безпосередньо пов’язаний з поганим результатом фіна на попередньому допі.

Ярі-Матті Латвала: «Я був дуже злий на себе за втрату великої кількості часу на довгому допі, але це дозволило нам зберегти покришки і тепер ми бачимо результат».

Завдяки кращому часу фін піднявся з п’ятої позиції на третю. Проте на старт попередньої спецділянки він виходив лідером, то ж навіть за умови перемоги на допі, зміну першій позиції на третю навряд чи можна вважати успіхом.
Друге і третє місця за результатами спецділянки посіли представники Hyundai Motorsport Тьєррі Ньовілль і Дані Сордо, продемонструвши, що не дозволять Toyota навіть мінімального розслаблення. Бельгійцю цей успіх дозволив випередити Кріса Міка, вийшовши на восьму позицію. На відміну від ранкових допів, в цей раз залишилися у тіні і Лаппі, і Міккельсен, і Ож’є. При цьому ніхто з них не мав якихось проблем, відзначаючи, що зараз все залежить від шинної стратегії, адже протягом кола доводиться грамотно розподіляти наявні в розпорядженні екіпажу шість покришок різних складів.

Турнірне становище після СД4
1. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) 1.00:52,8
2. Міккельсен/Йегер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +9,0
3. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +13,0
4. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +15,1
5. Сунінен/Лехтінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +16,6
6. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +21,6
7. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +30,2
8. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +31,3
9. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +55,9
10. Тідеманд/Флоене (S / N, Ford Fiesta WRC) +1: 50,8

13-09-2019 3130
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца