Rally Turkey, СД3: два Citroen в трійці лідерів

Другий доп кола в п’ятницю має найбільшу протяжність – понад 38 кілометрів, то ж тут ціна пробитого колеса може бути дуже і дуже високою, адже напевно доведеться зупинятися для його заміни. Але, пам’ятаючи про те, що відбувалося допом раніше, пілоти були куди більш обачними, то ж обійшлося без драм, викликаних проколами.

А боротьба при цьому була неабияка! Спочатку здивував Ож’є, хвацько випередивши Ньовілля і Тянака, привізши майже вісім секунд естонцю та 17 – бельгійцю. В цей час результати по сплітах показували, що ще швидше за француза йде по трасі Теєму Сунінен. Але ще трохи пізніше вималювалася дивна картина: Андреас Міккельсен, який на початку спецділянки програвав часу Тянака, до середини допа почав відчутно випереджати суперників, в результаті показавши найкращий час. Через кілька хвилин фінішував і Сунінен, показавши третій результат. Здавалося, що сюрпризи на цьому закінчилися. Але потім більш-менш очищеною від каменів трасі промчали Лаппі з Сордо. І обидва відчутно змінили картину фінішного протоколу, який в підсумку став виглядати так: Лаппі, Міккельсен, Ож’є, Сордо, Сунінен, Тянак, Мік, Латвала, Ньовілль.

Як бачимо, лідирувавший в гонці Латвала «злив» довгий доп, відкотившись з першої позиції на п’яту. Фінн пояснив це тим, що був дуже обережним, і закликав не панікувати з приводу такого поганого результату. А ось уболівальники Ньовілля можуть починати турбуватися, оскільки у бельгійця відчутні проблеми з налаштуванняями: «Я ковзаю. Як тільки починаю атакувати – втрачаю контроль над задньою віссю. Не знаю чому. Можливо, справа в покришках, а можливо – в двох запасках, які порушують баланс автомобіля».

Турнірне становище після СД3
1. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) 48.25,4
2. Міккельсен/Йегер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +2,1
3. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +14,3
4. Сунінен/Лехтінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +16,8
5. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +18,8
6. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +19,3
7. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +21,8
8. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +31,0
9. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +56,5
10. Тідеманд/Флоене (S / N, Ford Fiesta WRC) +1: 38,6

 

13-09-2019 5363
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца