Rally Turkey, СД2: аутсайдери на перших ролях

Організатори гонки в Туреччині вирішили поставити найдовшу спецділянку гонки (38 кілометрів!) на ранок п’ятниці, тож початок ралі став дуже і дуже важливим, адже відставання або перевага, що склалися за результатами цього допа, складають не якісь десяті частки секунди.
Досить важливу роль на першій спецділянці п’ятниці зіграв пил, що тримався над трасою, і на цей пил скаржилися дуже багато екіпажів. Ну а ті, хто не скаржився на пил, скаржилися на забійну дорогу. Кращим в цих умовах несподівано став Крейг Брін.

Крейг Брін: «Це була якась гонка на виживання. Доводилося триматися посередині дороги, просто слухати, що читає Скотт, і сподіватися на краще!»

Програвши Бріну майже п’ять секунд, другим фінішує Хайдон Паддон, а третім, поступившись новозеландцеві 2,5 секундами – Андреас Міккельсен, головною проблемою для якого стала пилова завіса: «Я абсолютно нічого не бачив! На деяких секціях взагалі доводилося зупинятися. Сподіваюся, що стартові інтервали будуть збільшені».

Ну а четвертому місці – Мадс Остберг. Саме ця четвірка екіпажів зайняла перші позиції в абсолюті, що виглядає вельми незвично – не віриться, що ці чотири екіпажі протримаються на лідируючих місцях не те що до кінця гонки, а навіть до кінця дня.

Кращим серед екіпажів Toyota став Латвала, що фінішував слідом за Остбергом, а ось у лідерів першості становище поки не особливо радісне: якщо Ньовіль, який чистив трасу від каміння, зумів фінішувати шостим, то Ожьє, що скаржився на пил, поступився бельгійцеві більш, ніж п’ятма секундами, що в сумі з вчорашнім програшем збільшило перевагу Тьєррі над Себастьяном до 10 секунд. Ще гірше вдалося проїхати цей доп Отту Тянаку – десяте місце і більше півхвилини відставання від Бріна!

Отт Тянак: «Дуже, дуже багато пилу. Просто немає шансів їхати швидко».

Куди більш щільною і напруженою вийшла боротьба у WRC2. Найшвидшим тут став Ян Копецькі, 0,5 секунди програв йомуоступився йому Темпестіні, і ще на 0,2 секунди відстав Тідеманд. І це – на найдовшому допі гонки!

Сумарна протяжність двох інших спецділянок кола значно поступається першому допу, але, з огляду на характер доріг, неприємностей можна чекати в будь-який момент.

Турнірне становище після СД2

1. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) 38.03,9
2. Міккельсен/Йегер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +4,8
3. Остберг/Еріксен (IRL / GB, Citroen C3 WRC) +10,7
4. Паддон/Маршалл (NZ, Hyundai i20 Coupe WRC) +11,9
5. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +12,0
6. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +18,2
7. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) 22,0
8. Ожьє/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +28,6
9. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +32,4
10. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +32,7

 

14-09-2018 730
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца