Rally Turkey, СД16: режим обережності

Сьогодні всім вболівальникам довелося набратися терпіння і чекати фінального Power Stage – коли в неділю заплановані чотири лише спецділянки загальною протяжністю 38,62 км, більшість екіпажів не надто бажають ризикувати своїми нинішніми місцями (особливо коли відриви складають приблизно хвилину-дві). Фактично, було лише дві потенційно «гарячі точки», де дуелянти могли б спробувати виграти позицію – якраз в боротьбі за перемогу (Себастьян Ож’є та Есапекка Лаппі) плюс за третю сходинку подіуму (Андреас Міккельсен проти Теему Сунінена)… Проте з усієї цієї четвірки лідерів лише Міккельсен продовжує атакувати в повну силу – норвежець сьогодні вже відзначився двома другими часами і перемогою на спецділянках, завдяки чому різко збільшив свій відрив від Сунінена (з десяти секунд до півхвилини). Тобто Андреас фактично гарантував собі подіум в Туреччині – для Hyundai Motorsport це набагато важливіше, ніж якісь призові очки на Power Stage.

У Citroen Racing теж не стали ризикувати і вплутуватися в майже самовбивчу битву за участю своїх екіпажів – Есапекка Лаппі трохи знизив темп, щоб не наступати на п’яти своєму лідеру Себастьяну Ож’є (пізніше фіна розвернуло на передостанньому допі). Тепер їх головна турбота – зберегти два перших місця до самого фінішу і принести «Подвійному шеврону» переможний дубль. Якщо ситуація на трасі дозволить, то можна взяти ще якусь кількість додаткових очок на фінальному допі… А деякі вже однозначно зробили ставку на Power Stage – Тьєррі Ньовілль (восьме місце, майже без шансів відіграти позицію або дві) та Отт Тянак (після вчорашньої невдачі продовжує виступ з 35 хвилинами «баласту» по Rally2) стрімко скинули темп і бережуть свої шини. Принаймні, якщо на першій ранковій спецділянці (на якій пізніше пройде фінальний Power Stage) вони ще проїхали в пристойному темпі, то потім обидва різко скинули швидкість – бельгієць віддав приблизно півтори хвилини, естонець ж взагалі їхав мало не «пішки» і за неповні 25 км спецділянок програв майже три хвилини!

Становище після СД16
1. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) 3:45.13,7
2. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +19,9
3. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +58,2
4. Сунінен/Лехтінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +1.29,3
5. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +2.16,3
6. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +2.55,0
7. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +3.47,0
8. Нёвілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +5.35,4
9. Тідеманд/Флоене (S/N, Ford Fiesta WRC) +7.15,7
10. Каєтановіч/Щепаняк (PL, Skoda Fabia R5) +14.42,5

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Citroen, Hyundai

15-09-2019 12076
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца