Rally Turkey, СД13: «шинне виживання»

Після короткого періоду впевненості, що запас всіх подій на сьогодні вичерпано, все ж доводиться визнати – ще ніхто не скасовував старого правила, що ралі або окремий гоночний день завершується тільки тоді, коли екіпаж нарешті дістався до останнього контрольного пункту або поставив автомобіль у закритий парк. А вже коли тринадцята спецділянка закриває другий день важкого ралі й позаду залишаються 270 км допів, то СД13 в будь-який момент може повністю виправдати свій «нещасливий номер». Сьогодні встигла пролунати пара таких тихих «дзвіночків» про те, що турецьке ралі могло трохи «прорідити» Топ-10 – причому випадковим чином, тобто просто за принципом «не пощастило». Особливо коли програму дня закриває досить швидкий доп Kızlan довжиною 13,15 км – адже середня швидкість на ньому наближається до позначки в 110 км/год (майже в півтора раза вище, ніж на інших спецділянках)… Їхати на такій швидкості після того, як на двох попередніх СД встигаєш зносити покришки майже до стану «сліку» – м’яко кажучи, задоволення нижче середнього.

Екіпажі на фініші «чортової дюжини» навіть не приховували свого полегшення – у Ярі-Матті Латвали шини були зношені до межі й ще однієї спецділянки вони могли просто не витримати, Кріс Мік щиро радів тому, що взагалі спромігся фінішувати на «нульовий» гумі з проколом і відбувся лише півхвилиною відставання… Тим часом Теему Сунінен дуже старанно натякнув Андреасу Міккельсену, що готовий поборотися з ним за третю сходинку подіуму – фін постійно намагається атакувати норвежця і перед фінальним днем відстає від нього на десяток секунд. Але слід визнати – відіграти таку фору в неділю на такій малій дистанції (лише 38,62 км) дуже непросто… Втім, Міккельсену все одно не варто заспокоюватися передчасно – досить спіймати повільний прокол або просто гарненько «відшліфувати» шини при невдалому заходженні в поворот, щоб втратити 15-20 секунд. А найцікавіше зараз відбувається в боротьбі за перемогу – всупереч всім скептичним очікуванням, Есапекка Лаппі не став вдавати з себе зразкового другого номера команди і тихо доїжджати суботню частину ралі, а мало не відібрав лідерство у Себастьяна Ож’є! І тепер відрив француза від фіна становить лише 0,2 с!

Становище після СД13
1. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) 3:20.12,0
2. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +0,2
3. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.17,1
4. Сунінен/Лехтінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +1.26,9
5. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +2.24,7
6. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +3.14,4
7. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +3.29,5
8. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +4.38,2
9. Тідеманд/Флоене (S/N, Ford Fiesta WRC) +6.55,8
10. Каєтановіч/Щепаняк (PL, Skoda Fabia R5) +12.52,5

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Citroen, Sophie Graillon

14-09-2019 10812
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца