Rally Turkey, СД13: раптовий спокій

Звичайно, майже ніхто з учасників турецького етапу WRC не відмовився б від того, щоб фінальна спецділянка сьогоднішнього дня відбулася відносно спокійно і дозволила всім без додаткових проблем дістатися до сервісу – пригод сьогодні і так було більш ніж достатньо, вистачить мінімум на пару інших гонок! Але якось не дуже вірилося в подібний спокій на фініші суботи… Хоча б тому, що спецділянка İçmeler (20,37 км) є найшвидшою в сьогоднішній програмі – тобто вона все одно може бути приблизно такою ж забійною, як вся решта допів, але на більш високій швидкості значно зростає шанс влетіти в якісь неприємності. Есапекка Лаппі вже встиг переконатися в цьому під час першого проїзду, коли раптом бадьоро «вискочив» за межі траси… Так що вибір практично у всіх екіпажів не найпростіший – або продовжувати атакувати і за першої ж нагоди нахапати купу проблем, або тихо «доповзати» до сервісу і втратити якусь «припустиму і безпечну» кількість часу. Правда, у Міккельсена такого вибору немає – з його пошкодженнями машини треба хоч якось завершити секцію…

Теему Сунінен і Хейден Паддон, які стартували найпершими, вирішили під кінець дня події не форсувати – фін навіть не приховував, що страшенно задоволений своїм нинішнім четвертим місцем, а новозеландець аж ніяк не збирався ризикувати таким чудовим шансом на свій перший в цьому році подіум. Тим часом відмінно «відстрілявся» Отт Тянак – естонець записав на свій рахунок черговий виграний доп та відіграв назад п’ять секунд у свого одноклубника Ярі-Матті Латвали. Тим часом Андреас Міккельсен все ж спромігся дотягнути до фінішу секції свій задньопривідний Hyundai i20 Coupe WRC і відстояв свою п’яту позицію в гонці. Як не дивно, але саме спецділянка під номером «чортової дюжини» став найспокійнішою за два дні – здається, ралі все ж вичерпало запас капостей на сьогодні. Тепер залишилося зовсім небагато – чотири короткі спецділянки в неділю, загальною довжиною лише 34,98 км. Ось тільки така невелика бойова дистанція чомусь аж ніяк не заспокоює – хтозна, що ще раптом може підкинути хуліганська Фортуна в фіналі гонки, щоб нудно не було?!

Становище після СД13
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 3:34.22,5
2. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +13,1
3. Паддон/Маршалл (NZ/GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.10,5
4. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +3.22,2
5. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +6.25,4
6. Сольберг Х./Майнор (N/A, Skoda Fabia R5) +11.55,5
7. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +16.49,0
8. Копецкі/Дреслер (CZ, Skoda Fabia R5) +17.05,9
9. Темпестіні/Іту (I/RO, Citroen C3 R5) +17.50,4
10. Інгрем/Уітток (GB, Skoda Fabia R5) +18.38,2

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото TGR WRC, Hyundai Motorsport

15-09-2018 11712
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца