Rally Turkey, СД11: нескінчений трилер…

Після того, як сьогодні вранці турецькі траси встигли «перемолоти» Тьєррі Ньовілля і ЕсапеккуЛаппі, а також ледь не вивели з гри Себастьяна Ож’є (треба визнати, француз ще легко відбувся, коли отримав лише хвилину штрафу за запізнення), всім залишається лише насторожено завмерти в очікуванні нових сюрпризів… Все ж зараз має відбутися повторний проїзд цієї вбивчої секції – і важко повірити, що її характер зміниться за кілька годин! Крім того, сьогодні глядачам доведеться набратися терпіння, оскільки після вчорашніх скарг учасників на чималу кількість пилюки (довго висить у повітрі, обмежує видимість) організатори збільшили інтервали між екіпажами. Таким чином, сьогодні заводські WRC стартують з проміжком в 4 хвилини, а для всіх інших учасників встановлений трихвилинний інтервал (вчора було три і дві хвилини відповідно). У підсумку, канал з чотирьох десятків машин (правда, зараз їх вже залишилося менше) «розтягується» десь на дві години…

Як і вранці, перші повідомлення про неприємності не змусили себе чекати – цього разу постраждав Крейг Брін (Citroen C3 R5), який змушений був зупинитися на трасі, а потім з величезними труднощами продовжив рух. Як передають з траси спостерігачі, з-під капота автомобіля ірландця йде дим – то вже кепський сигнал… За кілька хвилин усіх чекав ще один сюрприз – лідер Андреас Міккельсен чомусь дуже слабо стартував і вже на середини допа програвав понад два десятки секунд і Отту Тянаку, і Себастьяну Ож’є ! Здається, назріла чергова зміна лідера – цікаво тільки, на чию користь?! І буквально за кілька хвилин прилетіла ще одна забійна новина – Ож’є вилетів з траси і залишився на узбіччі! Сьогоднішній трилер тільки набирає обертів… Наступне повідомлення вже майже не здивувало – Міккельсен дошкандибав до фінішу з пробитим заднім колесом і втратив понад півтори хвилини. У підсумку, Топ-3 зараз виглядає просто казково – попереду несуться Отт Тянак з Ярі-Матті Латвалою, на третю позицію вибрався Хейден Паддон! Також з’ясувалося, що Елфін Еванс навіть з 14 хвилинами штрафу по Rally2 вже встиг впритул дістався до Топ-10. Плюс є ще одна маленька новина, щоб ніхто не заспокоювався завчасно – повідомляють, у Латвали виникли проблеми з гідравлікою…

Становище після СД11
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 3:11.06,1
2. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +13,0
3. Паддон/Маршалл (NZ/GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +49,9
4. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.05,9
5. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +3.07,4
6. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +8.39,3
7. Сольберг Х./Майнор (N/A, Skoda Fabia R5) +50,1
8. Інгрем/Уітток (GB, Skoda Fabia R5) +10.41,5
9. Копецкі/Дреслер (CZ, Skoda Fabia R5) +16.08,2
10. Каєтанович/Щепаняк (PL, Ford Fiesta R5) +16.39,1
11. Темпестіні/Іту (I/RO, Citroen C3 R5) +16.46,9
12. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +16.49,3

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото TGR WRC, Twitter (WRC)

15-09-2018 9506
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца