Rally Turkey, пролог: фора для лідера

Траса прологу в Мармарисі найбільше нагадувала схематичне зображення трилопастного пропелера – перехрестя трьох вулиць, старт майже в самому центрі цього «пропелера», потім необхідно проїхати по всім трьом «лопатям» (при кожному поверненні до «осі» екіпажем виконується обов’язковий віраж в один оберт на перехресті). Всього організаторам вдалося накрутити рівно два кілометри дистанції – не так вже й багато, щоб піти в якийсь помітний відрив, але досить, щоб за першої ж «нагоди» зловити неприємності і втратити час. Зі стартовою відомістю турки не стали вигадувати ніяких особливих рішень і шукати найцікавішу послідовність, а запропонували найпростішу схему – першими на трасувирушать всі заводські екіпажі на WRC (в зворотному порядку, згідно з їх положенням в чемпіонаті, тобто від Халіда Аль-Кассімі до Тьєррі Ньовілля), потім йде черга Язіда Аль-Раджі на самотньому Ford Fiesta RS WRC в версії 2011-2016 років. Далі вже ніяких особливих умов і комбінацій – вся решта екіпажів (WRC-2, J-WRC і т.д.) їдуть відповідно до своїх стартових номерів.

Спочатку якихось особливих подій на пролозі не було – першим, хто спромігся якось втриматися на позиції лідера, став Крейг Брін (Citroen C3 WRC). Принаймні, в подальшому тільки Андреасу Міккельсену на Hyundai i20 Coupe WRC вдалося перевершити результат ірландця – правда, відразу на дві з половиною секунди! А незабаром після цього не змусив себе чекати і невеликий сюрприз – Себастьян Ож’є (Ford Fiesta WRC) раптом програв більше семи секунд, коли після невеликого стрибка з трампліна не встиг своєчасно загальмувати і вписатися в поворот. У підсумку, вийшло, що чемпіон світу вже на старті одразу подарував Тьєррі Ньовіллю майже чотири з половиною секунди фори – не дуже багато, але все одно досить неприємно. А потім настала черга WRC-2 знову дивувати глядачів на пролозі – в групу лідерів відразу проскочив Ян Копецкі (Skoda Fabia R5). Але, як це не дивно, чех не зміг стати лідером у своїй категорії – на перші ролі несподівано вискочив поляк Каєтан Каєтанович, який очолив залік WRC-2, плюс розділив четверте місце в абсолюті з Ньовіллем!

Становище після СД1
1. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) 2.03,9
2. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +2,5
3. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +2,8
4-5. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +3,1
4-5. Каєтанович/Щепаняк (PL, Ford Fiesta R5) +3,1
6. Копецкі/Дреслер (CZ, Skoda Fabia R5) +3,4
7. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +3,5
8. Остберг/Еріксен (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +3,9
9. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +4,0
10. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +4,3
11. Тідеманд/Андерссон (S, Skoda Fabia R5) +4,8
12. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +5,3
13. Темпестіні/Іту (I/RO, Citroen C3 R5) +7,0
14. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +7,5
15. Грінсміт/Джельсоміно (GB/I, Ford Fiesta R5) +7,6

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Hyundai Motorsport

13-09-2018 8485
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца