Rally Turkey Marmaris, WRC-2 і WRC-3: адміністративні ігри

Після фінішу Rally Turkey в заліках WRC-2 і WRC-3 доводиться приділяти увагу не стільки подіям на трасах, скільки турнірній таблиці та поточному регламенту чемпіонату світу. Наприклад, у «заводський» категорії WRC-2 склалася начебто очевидна картина – лідирують Понтус Тідеманд (Toksport WRT) і Мадс Остберг (PH Sport), в цю битву поки ще може якось втрутитися представник M-Sport Ford WRT (Адрієн Фурмо)… Hyundai Motorsport N, схоже, вже «пролетіли» (за умови, що в залік за підсумками сезону підуть п’ять етапів). Але якщо взяти регламент WRC (останні зміни від 14 серпня), то відразу «перечіплюємося» на наступному пункті – команда у WRC-2 повинна виступити на п’яти етапах, серед них мінімум один старт поза межами Європи (Мексика або Японія). І ось тут починається найцікавіше – після недавнього скасування Японії в календарі залишився лише один етап поза Європою (Мексика). Як відомо, на мексиканському ралі виступили Toksport WRT (Тідеманд) і Hyundai Motorsport N (Грязін, Вейбю)… А M-Sport (фурми) і PH Sport (Остберг) Мексику пропустили – і зараз у них немає можливості виступити десь за океаном. І що далі? З регламенту приберуть пункт про старт поза Європою (за умов нинішнього форс-мажору) – чи виведуть з гри Остберга з Фурмо?

У «приватному секторі» (тобто у WRC-3) таких жорстких нормативів немає – кожен екіпаж може проїхати максимум п’ять залікових етапів без обов’язкових виступів поза Європою, у залік за підсумками сезону йдуть чотири кращих результати. Однак тут теж не обійшлося без певних складнощів – пандемія коронавіруса, піврічний карантин плюс загальний економічний спад відчутно вдарили по багатьох програмах… А постійний календарний «розгардіяш» зі скасуваннями та перенесеннями раундів тільки створює додаткові перешкоди всім планам команд та їх логістиці – особливо коли ніхто не в стані гарантувати, скільки ще етапів вдасться провести найближчим часом. Один? Два? Чи раптом знайдуть ще один раунд додатково? Не дарма ж зараз з’явилися чутки про грудневий фінал сезону в Монці… Поки що в заліку WRC-3 є три основних претенденти на титул, які представляють три різні марки – болівієць Марко Буласія (Citroen), фін Ярі Хуттунен (Hyundai) і поляк Каєтан Каєтановіч (Skoda). Є ще швед Олівер Сольберг (VW), але чи вдасться йому поєднати виступи в ERC і WRC-3? Щоб якось реально оцінити шанси всіх претендентів у WRC-3, доведеться почекати етапу на Сардинії через два з половиною тижні – хто саме вирушить на острів, чим завершиться їх бій на італійських трасах…

Rally Turkey Marmaris, WRC-2
1. Тідеманд/Барт (S, Skoda Fabia Rally2 evo) 2:56.02,4
2. Фурмо/Жамуль (F/B, Ford Fiesta Rally2) +1.42,9
3. Брюнільдсен/Майнор (N/A, Skoda Fabia Rally2 evo) +1:08.24,7

Залік WRC-2 (після п’яти етапів)
1. Тідеманд (S) – 80 (4 старти)
2. Остберг (N) – 75 (3 старти)
3. Фурмо (F) – 66 (4 старти)
4. Грязін (RUS) – 51 (4 старти)
5. Вейбю (N) – 33 (4 старти)

Rally Turkey Marmaris, WRC-3
1. Каєтановіч/Щепаняк (PL, Skoda Fabia Rally2 evo) 2:55.38,2
2. Буласія/Дер-Оганнесян (BO/RA, Citroen C3 R5) +2.10,9
3. Авджі/Ватаншевер (TR, Citroen C3 R5) +7.15,6
4. Еллер А./Марті (RCH/E, Skoda Fabia Rally2 evo) +9.27,9
5. Чукурова/Акчай (TR, Skoda Fabia R5) +12.11,9

Залік WRC-3 (після п’яти етапів)
1. Буласія (BOL) – 55 (3 старти)
2. Хуттунен (FIN) – 43 (2 старти)
3. Каєтановіч (PL) – 37 (3 старти)
4. Сольберг О. (S) – 33 (3 старти)
5. Кьямен (F) – 26 (2 старти)

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Twitter (@PontusTidemand, Mariano Iannaccone)

22-09-2020 8029
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца