Rally Turkey Marmaris, шейкдаун: хитка рівновага

Останнім часом шейкдауни здатні зацікавити не тільки тим, що за їх підсумками учасники та вболівальники можуть спробувати якось оцінити попереднє співвідношення сил перед основною частиною ралі…У багатьох випадках вони стали одним з найстабільніших компонентів будь-якого етапу WRC або ERC – як правило, їх конфігурація та дистанція не змінюються роками. Тому часом можна взяти результати шейкдауна мінімум за два-три останні роки й простежити, як змінюється швидкість тих чи інших команд/екіпажів… І турецький раунд WRC не став винятком – спецділянка для шейкдауна, Asparan (налічує 4,7 км), залишається незмінною вже третій рік поспіль. Можна відзначити пару цікавих деталей… По-перше, сьогодні був встановлений новий рекорд на Asparan – якщо у 2018-2019 роках найшвидші екіпажі показали відповідно 3.24,9 та 3.25,2, то зараз результат склав вже 3.23,4. По-друге, зростає щільність результатів – у 2018 році Топ-5 екіпажів вклалися в 4,4 секунди, у 2019 році «ущільнилися» до 2,2 секунди… Сьогодні ж п’ятірка лідерів «втиснулася» у 1,7 секунди!

Якщо говорити про перебіг подій у вищій лізі, то поки що збуваються всі попередні прогнози – тон задають обидві команди-фаворита, тобто Hyundai Motorsport і Toyota Gazoo Racing, чиї екіпажі спокійно забрали шість перших місць. Невелика перевага виявилася на боці корейсько-німецької команди – Тьєррі Ньовілль й Отт Тянак впевнено зробили дубль за підсумками заїздів. Але тойотівці не надто відстають і втрьох (Рованперя-Еванс-Ож’є) наступають на п’яти чинному чемпіону світу Тянаку – вся червоно-біла компанія тримається в 0,5 с за спиною естонця… Взагалі не тішить M-Sport Ford WRT, де кращий результат належав Теему Сунінену – тільки сьоме місце й майже чотири секунди відставання від лідера (на дистанції 4,7 км). Чи зуміє британська команда суттєво покращити свої показники під час ралі та долучитися до боротьби за подіум? Важко сказати. На додачу до всього, Гас Грінсміт під кінець заїздів відправив свій Ford Fiesta WRC під укіс… Не обійшлося без кумедної помилки в хронометражі, коли американець Шон Джонстон за кермом Citroen C3 R5 несподівано показав 3.09,5 – майже на чверть хвилини швидше за рекордний час Ньовілля! Цю помилку швидко виправили, але мимоволі згадався старий жарт «Зате він знає коротший шлях!»

Rally Turkey Marmaris, шейкдаун (Топ-10)
1. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) 3.23,4
2. Тянак/Ярвеойа (EE, Hyundai i20 Coupe WRC) +1,2
3. Рованперя/Халттунен (FIN, Toyota Yaris WRC) +1,4
4. Еванс/Мартін (GB, Toyota Yaris WRC) +1,5
5. Ож’є/Інграссіа (F, Toyota Yaris WRC) +1,7
6. Льоб/Елена (F/MC, Hyundai i20 Coupe WRC) +3,6
7. Сунінен/Лехтінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +3,9
8. Грінсміт/Едмондсон (GB, Ford Fiesta WRC) +4,8
9. Лубе/Ланде (F, Hyundai i20 Coupe WRC) +4,8
10. Лаппі/Ферм (FIN, Ford Fiesta WRC) +5,4

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото WRC.com

18-09-2020 15686
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца