Rally Turkey Marmaris, СД2: жорсткий «клінч»

За нинішніх умов, коли доводиться гранично «ущільнювати» програму майже усіх змагань та обмежувати глядацьку аудиторію (тобто фактично проводити ралі при «порожніх трибунах»), організатори Rally Turkey Marmaris теж не уникнули помітного скорочення дистанції… У порівнянні з турецькими раундами WRC 2018-2019 років бойова дистанція ралі була скорочена приблизно на 30%. Замість попереднього формату «Пролог у четвер плюс три повних дні змагання» прийшов варіант «Секція в п’ятницю ввечері плюс два дні», а загальна довжина спецділянок цього року повинна скласти 220 км – замість 310 км у минулі роки… Таким чином, сьогоднішній «пролог» становив серйозне випробування – все ж дві повноцінні спецділянки, İçmeler (13,9 км, скорочена на десяток кілометрів в порівнянні з минулим роком) і Gökçe (11,32 км, повністю повторює версію 2019 року). Жорстка, звивиста і досить повільна траса, з помітним перепадом висот (десь до 370 м) – навіть на заводській техніці WRC важко досягти середньої швидкості у 80 км/год… На відміну від звичайних прологів на міні-допах, в екіпажів на R5/Rally2 цього разу майже немає шансів зі старту прорватися в Топ-10 абсолюту.

Багато хто прогнозував, що в найбільш невигідній ситуації виявиться лідер чемпіонату Себастьян Ож’є – адже він повинен стартувати першим на такій непростій трасі й активно чистити дорогу для суперників… І стартова спецділянка начебто підтвердила всі ці побоювання – шестиразовий чемпіон світу показав тільки п’ятий час, а трійку лідерів повністю склали екіпажі Hyundai (як і вранці на шейкдауні, найшвидшим виявився Тьєррі Ньовілль, приблизно на три з половиною секунди відстали Себастьян Льоб з Оттом Тянаком). Однак багато хто забув ще про таку важливу подробицю, як кількість пилюки на трасі – на другому допі цей фактор зіграв на користь Ож’є. Поки суперники намагалися зберегти свій темп в пиловій імлі й при цьому залишитися на трасі, француз показав кращий час і повернувся до трійки лідерів ралі. Дві перші позиції поки залишаються за Hyundai Motorsport, але тут вже відбулися перестановки – Ньовілль відкотився на друге місце, новим лідером ралі став Льоб. Щільність результатів за підсумками п’ятничної секції справляє враження – адже Топ-5 після 25 км дистанції вклалися у 2,7 секунди! У суботу зранку можна чекати грандіозної битви за лідерство за участю мінімум шести екіпажів – і це при тому, що Себастьян Ож’є та Отт Тянак перебувають в ролі переслідувачів…

Rally Turkey Marmaris (становище після СД2)
1. Льоб/Елена (F/MC, Hyundai i20 Coupe WRC) 18.50,9
2. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +1,2
3. Ож’є/Інграссіа (F, Toyota Yaris WRC) +1,3
4. Еванс/Мартін (GB, Toyota Yaris WRC) +2,1
5. Рованперя/Халттунен (FIN, Toyota Yaris WRC) +2,7
6. Сунінен/Лехтінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +4,2
7. Тянак/Ярвеойа (EE, Hyundai i20 Coupe WRC) +4,8
8. Лаппі/Ферм (FIN, Ford Fiesta WRC) +6,6
9. Грінсміт/Едмондсон (GB, Ford Fiesta WRC) +16,1
10. Лубе/Ланде (F, Hyundai i20 Coupe WRC) +28,5

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Hyundai, Sophie Graillon

18-09-2020 22644
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца