Rally Sweden, СД2: рятівна Норвегія

Якби в дистанції шведського етапу не було спецділянок в Норвегії, то долю гонки була б вирішено, і лише морози на норвезькій частині дистанції вже не в перший раз дозволяють буквально врятувати Rally Sweden. Два з трьох повноцінних допів п’ятниці розташовані саме на території Норвегії, а Швеція прийме ралійний канал на спецділянці Nycklelvattnet біля самого кордону з Норвегією, і короткому глядацькому спринті в Тушбі. Така сама програма очікує на нас і в другий день гонки.

Ранкова спецділянка п’ятниці і суботи є найдовшою (21,26 км) і являє собою комбінацію дуже ходових відрізків з накрученими секціями. Найшвидшим тут став Елфін Еванс. Цікаво, що якщо порівнювати за сплытами часи Еванса і відкрившого трасу Ньовілля, то валлієць виграв більшу частину часу саме на ходових ділянках. А ось що фінішувавший другим Отт Тянак був однаково швидким, так би мовити, в різних швидкісних режимах. З огляду на аварію естонця на першому етапі, можна не сумніватися, що він їде далеко не в повну силу і, вкотившись, може значно прискоритися. Третім на ранковому допі став Каллє Рованперя, який залишив лідера команди аж на четвертій позиції: саме так і відбувається зміна поколінь в ралі. Нехай навіть на окремо взятій спецділянці, але навряд чи ми очікували, що Еванс і Рованперя будуть попереду шестиразового чемпіона.

Але тут потрібно пам’ятати і ще про один факт – живучість шин. Покриття допів все ж далеко від ідеально зимового, і багато пілотів, в тому числі, наприклад, Латвала і Ож’є, скаржилися на те, що до кінця спецділянки покришки вже не працювали, як слід, але ж це був лише перший доп. Друга спецділянка, до речі, буде не сильно коротша за першу – 20,68 кілометри. Умови там, швидше за все, залишаться тими самими, і цілком може бути, що живучість і працездатність шипованих коліс вийдуть на перший план.

Становище після СД2
1. Еванс/Мартін (GB, Toyota Yaris WRC) 9.43,9
2. Тянак/Ярвеойа (EE, Hyundai i20 Coupe WRC) +1,1
3. Рованперя/Халттунен (FIN, Toyota Yaris WRC) +2,0
4. Ож’є/Інграссія (F, Toyota Yaris WRC) +2,9
5. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +4,4
6. Лаппі/Ферм (FIN, Ford Fiesta WRC) +6,3
7. Сунінен/Лехтінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +8,2
8. Брін/Нейгл (IRL/GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +9,4
9. Латвала/Хяннінен (FIN, Toyota Yaris WRC) +11,9
10. Кацута/Баррітт (J/GB, Toyota Yaris WRC) +13,1

14-02-2020 1347
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца