Rally Sweden, СД9: очікування невідомого

Перед фінальною спецділянкою суботи, міні-допом Torsby Sprint (2,8 км), багатьох цікавило – чи вдасться провести на ній заїзд за температури близько + -6ºC? На щастя, траса виявилася досить сухою та жорсткою, тому якихось екстремальних умов на ній не спостерігалося – було щось схоже більше на спецділянки Wales Rally GB… Якраз Torsby Sprint нарешті перервав серію кращих результатів від Отта Тянака й Елфіна Еванса, які до того вже встигли виграти сім допів поспіль (двічі естонець, п’ять разів валлієць) – зараз успіху досяг лідер чемпіонату Тьєррі Ньовілль на Hyundai i20 Coupe WRC, а в Топ-3 прорвалися також Себастьян Ож’є на Toyota Yaris WRC та Есапекка Лаппі на Ford Fiesta WRC. Еванс з Тянаком, в свою чергу, подолали доп дуже акуратно і спокійно зберегли за собою першу та другу позиції в абсолютному заліку ралі. А ось для Калле Рованпера спринтерська спецділянка в Турсбю раптово знову стала каменем спотикання – фін, як і вчора, збився з темпу, програв майже дві секунди Ож’є і віддав своєму прем’єр-пілотові третє місце. Тепер обидва тойотівця-одноклубники чекають на завтрашній Power Stage, де остаточно з’ясують – кому бути на подіумі?

Як не дивно, але два дні поспіль шведського ралі (п’ятницю та суботу) все ж вдалося провести без чергових скорочень маршруту – постраждали тільки четвер (скасування прологу в Карлстаді) й завтрашній фінал (буде лише один заїзд на спецділянці Likenäs, вона же Power Stage). Вже зараз можна виділити одну дійсно кумедну деталь – адже після всіх «переформатувань» маршруту Rally Sweden з’ясувалося, що більша частина бойової дистанції «шведського» ралі пройшла на території Норвегії! Принаймні, якщо в неділю не станеться жодних раптових додаткових форс-мажорних обставин, то можемо отримати наступні цифри – з 148,55 км уцілілих спецділянок 83,88 км були норвезькими (тобто майже 56,5%)… Зараз всім без винятку (тобто організаторам, учасникам, уболівальникам, представникам ЗМІ) залишається зібрати всі залишки оптимізму та сподіватися на те, що завтрашні +6-7ºC не завадять проведенню Power Stage і розіграшу бонусних очок. Між іншим, в історії WRC вже був випадок, коли довелося скасувати Power Stage – це сталося в 2013 році на Rallye de Monte-Carlo, коли на трасі був справжній погодний «армагеддон» (якась дика суміш ожеледиці, мокрого снігу та води)…

Становище після СД9
1. Еванс/Мартін (GB, Toyota Yaris WRC) 1:00.38,9
2. Тянак/Ярвеойа (EE, Hyundai i20 Coupe WRC) +17,2
3. Ож’є/Інграссіа (F, Toyota Yaris WRC) +28,8
4. Рованперя/Халттунен (FIN, Toyota Yaris WRC) +29,3
5. Лаппі/Ферм (FIN, Ford Fiesta WRC) +34,7
6. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +39,2
7. Брін/Нейгл (IRL/GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +49,7
8. Сунінен/Лехтінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +1.14,8
9. Кацута/Баррітт (J/GB, Toyota Yaris WRC) +1.37,4
10. Хуттунен/Лукка (FIN, Hyundai i20 R5) +3.39,1

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Hyundai, Toyota

15-02-2020 3627
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца