Rally Sweden, СД7: прощання з Норвегією

У програмі шведського етапу WRC залишилася ще одна спецділянка на території Норвегії – унікальний доп Röjden, який двічі перетинає кордон двох скандинавських країн. Виглядає це досить цікаво – старт на шведському боці, через півтора кілометра учасники опиняються вже в Норвегії, де добре летять ще дюжину кілометрів, після чого стрімко вивалюються назад до Швеції. Зараз, на фініші денний секції, всі екіпажі чекає остаточне повернення на територію Швеції – попереду марш-кидок в Турсбю, де всіх чекатиме однойменна спецділянка Torsby (яка в неділю відбудеться в статусі Power Stage) і вечірній сервіс. І на цьому програма сьогоднішнього дня буде завершена – можна перевести дихання і як слід замислитися над тим, які завдання треба вирішувати в суботу з ранку… Але для початку – сьогодні потрібно дістатися до Турсбю.

У перерві між шостим і сьомим допами з’ясувалося, що сталося з Есапеккою Лаппі, який раптово втратив більше півхвилини і позбувся місце в трійці лідерів. Первинних версій було багато, від технічних проблем до вильоту в замет… Істина виявилася десь посередині – фін невдало «протаранив» снігову кучугуру, його Toyota Yaris WRC набрала повну «пащеку» снігу, забився повітряний фільтр і двигун відразу втратив чималу частину своєї потужності. Прикро, але це справжнє зимове ралі в Швеції, де такі речі завжди були звичним явищем! Тим часом катавасія на трасі не затихала – багато хто скрушно похитав головою, побачивши черговий провал у виконанні Себастьяна Ож’є… Француз миттєво програв відразу 50 секунд, а в загальному заліку гонки на п’яти чемпіону світу вже наступає одноклубник Елфін Еванс (між ними трохи більше секунди)…

У групі лідерів відбулися невеликі перестановки – продовжує бушувати Крейг Брін (Citroen Racing), який виграв вже другий доп поспіль і вийшов на третє місце в загальному заліку гонки. Трохи «попливли» обидва лідери з Hyundai Motorsport, але все ж втримали за собою два перших місця – Тьєррі Ньовілль лідер, Андреас Міккельсен трохи збився з темпу і тепер відстає від бельгійця на 4,8 секунди (друге місце норвежця зараз під загрозою, оскільки Брін поступається йому лише 0,8 секунди). Трохи знизили темп Мадс Остберг (який віддав третє місце одноклубнику Крейгу Брину) і Хейден Паддон, але все одно Топ-5 екіпажів досі йдуть в інтервалі 15 секунд. І не факт, що після фінального допа дня в Турсбю ця розстановка залишиться незмінною…

Становище після СД7
1. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) 1:09.46,4
2. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai20 Coupe WRC) +4,8
3. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +5,4
4. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 WRC) +10,4
5. Паддон/Маршалл (NZ/GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +15,0
6. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +25,5
7. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +37,8
8. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +59,9
9. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +1.14,6
10. Мік/Нейгл (GB/IRL, Citroen C3 WRC) +1.27,3
11. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +2.28,3
12. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +2.29,5

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото M-Sport, Citroen

16-02-2018 14163
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца