Rally Sweden, СД5: лідери проти сльоти

Нестабільна погода в Швеції і Норвегії продовжує вносити свої «поправки» в ситуацію на тутешніх трасах – ще вранці майже всі пілоти голосно скаржилися, що відлига і плюсові температури досить швидко вбивають нормальне снігове покриття спецділянок… Вдень ще трохи потеплішало, стан траси продовжує потрохи (а часом і дуже навіть помітно) погіршуватися. Що і негайно відбилося на результатах лідерів чемпіонату, тобто Себастьяна Ож’є та Тьєррі Ньовілля, які сьогодні стартують найпершими і змушені якось пристосовуватися до постійно мінливих умов (чистого снігу і льоду стає все менше, зате талого снігу, води, гравію та багнюки прибуває з кожною хвилиною)… Обидва на першому допі денної секції (Hof-Finnskog, довжиною 21,26 км) дружно втратили приблизно півхвилини. Француз визнав, що змушений більше турбуватися про те, щоб якось утримати свій автомобіль на трасі, а бельгійця взагалі двічі розвернуло після торкання снігових бар’єрів на узбіччях – обидва миттєво втратили по дві позиції і відкотилися на шосте-сьоме місця в загальному заліку.

Не надто комфортно став почувати себе Отт Тянак – естонець теж «наковтався» бруду і гравію, програв майже чверть хвилини і втратив свою позицію лідера (відкотився на третє місце). Правда, після всіх цих змін на чолі гонки все одно залишився представник Toyota Gazoo Racing – фін Ярі-Матті Латвала вирішив нагадати всім, що у нього на рахунку все ж є чотири перемоги в Швеції, причому за кермом автомобілів трьох різних марок (Ford, Volkswagen, Toyota)… На другій позиції досі тримається фін Теему Сунінен (Ford Fiesta WRC), який сьогодні з ранку явно «зловив хвилю» і намагається якомога довше втриматися на її гребені. Найцікавіше, що на цьому допі особливо комфортно почувалися саме представники M-Sport Ford WRT – адже всі три екіпажі британської команди прорвалися в Топ-5 (Елфін Еванс виграв СД, Теему Сунінен і Понтус Тідеманд стали третім і четвертим). Здається, у фордовців зараз спрацювало правило «Чим гірше обстановка на трасі, тим краще для M-Sport» – в подібній ситуації шанси і темп практично всіх команд приблизно вирівнюються…

Становище після СД5
1. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) 43.28,6
2. Сунінен/Салмінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +1,8
3. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +3,7
4. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +21,9
5. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +31,8
6. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +33,3
7. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +33,6
8. Еванс/Мартін (FIN, Ford Fiesta WRC) +35,8
9. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +41,4
10. Льоб/Елена (F/MC, Hyundai i20 Coupe WRC) +48,8

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota, M-Sport

15-02-2019 9780
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца