Rally Sweden, СД4: нарешті Швеція!

За іронією долі, на нинішньому Rally Sweden тільки СД4 (18,94-кілометровий Nyckelvattnet) нарешті став першою спецділянкою, яка пройшла на території Швеції. Адже вчорашній пролог в Карлстаді був скасований і отримав статус ще одного шейкдауну, а сьогодні вранці дві перші спецділянки (Hof-Finnskog та Finnskogen) відбулися на території Норвегії… Все ж слід визнати, що в п’ятницю-суботу цьому ралі набагато більше підходила назва Rally Norway, а не Rally Sweden. На щастя, сьогодні погода зуміла трохи порадувати всіх, тобто й учасників, й організаторів – з ранку тримався невеликий мороз (до -3ºC), який не дозволив гравійному покриттю швидко розмокнути та перетворитися на невелике грязьове болітце. Найголовніше, що легкий мороз протримався всю першу половину дня – тільки після обіду, коли учасники зберуться у шведському Турсбю на місцевому міні-СД Torsby Sprint (довжиною 2,8 км), температура встигла піднятися вище нульової позначки…

Залишається відзначити, що найперші стартові позиції виявилися не надто вигідними – що Себастьян Ож’є (Toyota Gazoo Racing), що Тьєррі Ньовілль (Hyundai Motorsport) з самого ранку постійно втрачали темп і після трьох основних спецділянок секції відстали від лідера вже на 15-20 секунд. Зате тойотівці Елфін Еванс і Калле Рованперя (третє та п’яте місця у стартовій черзі) сьогодні почувалися насправді комфортно – валлієць виграв вже другий доп з трьох та ще трохи збільшив свою перевагу в ралі, фін ж втретє поспіль фінішував в Топ-3 та спромігся відтіснити Отта Тянака (Hyundai Motorsport) з другої позиції! В цілому, день складається на користь Toyota Gazoo Racing – на СД4 вони зуміли зробити хет-трик (Еванс-Рованпера-Ож’є), а в загальному заліку тримаються на першій, другій та четвертій позиціях! У Hyundai Motorsport поки що доводиться розраховувати тільки на Тянака – якщо естонець ще воює за перемогу в ралі, то Ньовілль з Бріном застрягли в середині Топ-10… На жаль, для тойотівського «клієнта» Ярі-Матті Латвали шведське ралі розпочалося не кращим чином – йому явно не вистачало швидкості, а проблеми з двигуном на СД4 взагалі відкинули його за межі Топ-10.

Становище після СД4
1. Еванс/Мартін (GB, Toyota Yaris WRC) 29.01,1
2. Рованперя/Халттунен (FIN, Toyota Yaris WRC) +7,9
3. Тянак/Ярвеойа (EE, Hyundai i20 Coupe WRC) +8,7
4. Ож’є/Інграссіа (F, Toyota Yaris WRC) +16,4
5. Лаппі/Ферм (FIN, Ford Fiesta WRC) +20,2
6. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +22,0
7. Брін/Нейгл (IRL/GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +23,8
8. Сунінен/Лехтінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +30,1
9. Кацута/Баррітт (J/GB, Toyota Yaris WRC) +45,2
10. Ліндхольм/Корхонен (FIN, Skoda Fabia R5 evo) +1.40,9

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota

14-02-2020 3551
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца