Rally Sweden, СД15: в очікуванні підступу

Суботня частина шведського ралі поступово наближається до свого завершення – в програмі дня залишилися лише дві короткі спецділянки, які організатори «прикрутили» до сьогоднішньої основної секції. Таким чином, учасників ввечері чекали ще один заїзд на іподромі в Карлстаді (де позавчора відбувся пролог Rally Sweden) плюс фінальний доп дня Torsby Sprint – їх загальна дистанція налічувала лише 5,33 км (1,9 км в Карлстаді та 3,43 км в Турсбю). Зовсім небагато, але про якийсь спокій говорити не було сенсу – будь-яка згадка про іподромну парну гонку негайно відроджувала в пам’яті спогади про феєричний провал Тьєррі Ньовілля рік тому (бельгієць тоді лідирував з суттєвим відривом, але саме в Карлстаді пошкодив підвіску і програв все)…

І зараз ситуація в гонці чимось нагадувала минулорічну – Ньовілль знову впевнено лідирує, хоча і не з таким вже і великим відривом, менше двадцяти секунд від Крейга Бріна. Тож не дивно, що майже всі зачаїлися в очікуванні якогось вселенського підступу – начебто «снаряд» в одну і ту ж воронку не прилітає, та ще й два роки поспіль, але хто знає, що прийде на розум примхливій Фортуні ?! На щастя, сьогодні обійшлося без таких «нокаутів» – екіпажі акуратно відпрацювали парну гонку, без зайвих хвилювань. Як і два дні тому, найкращим в Карлстаді став Отт Тянак (Toyota Yaris WRC), а Тьєррі Ньовілль (Hyundai i20 Coupe WRC) проїхав трасу майже «навшпиньках» – розділив четверте місце з Себастьяном Ож’є (Ford Fiesta WRC), а в загальному заліку ралі ще трохи відірвався від Крейга Бріна (Citroen C3 WRC). На сьогодні залишився тільки Torsby Sprint…

Становище після СД15
1. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) 2:20.51,1
2. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +19,7
3. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +31,3
4. Паддон/Маршалл (NZ/GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +39,9
5. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 WRC) +56,0
6. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.05,3
7. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.59,7
8. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +2.18,0
9. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +3.40,3
10. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +4.22,1
11. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +4.50,1

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota

17-02-2018 12574
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца