Rally Sweden, СД15: похід до Карлстаду

Другу суботню секцію організатори дійсно дуже сильно затягнули. Якщо вранці після третього допа петлі, Vargåsen, учасникам досить було проїхати ще три десятка кілометрів в дорожньому режимі, щоб прибути на сервіс в Турсбю, то зараз їм доведеться зробити колосальний гак і витратити на це весь вечір… Спочатку «чухати» аж сотню кілометрів до Карлстаду, щоб там відпрацювати парну гонку, а потім мчати стільки ж до Турсбю, де на них чекатиме ще один доп – і тільки після цього машини нарешті потраплять до рук механіків. Неважко підрахувати, що організатори «пристебнули» до ранкової секції чималий хвіст у вигляді зайвих 170 км дорожньої секції… І поки всі екіпажі добиралися в Карлстад, прилетіло повідомлення про те, що в Топ-10 звільнилося місце – зійшов Теему Сунінен (Ford Fiesta WRC). Після «зустрічі» з деревом був пошкоджений каркас безпеки, тобто сход без варіантів… Дуже прикро – адже вранці Теему починав гонку в ранзі лідера.

Напевно, перед заїздами в Карлстаді багато хто нишком поглядав на Тьєррі Ньовілля і Отта Тянака. Занадто свіжий у пам’яті легендарний провал бельгійця два роки тому, коли він лідирував на Rally Sweden з відривом в три чверті хвилини, але на парних перегонах в суботу ввечері несподівано звернув колесо і зловив 10 хвилин штрафу за Rally2… А зараз склалася приблизно така ж ситуація – тільки цього разу впевнено лідирує Тянак, з відривом понад півсотні секунд. Паралелі якось напрошуються самі собою…На щастя, цього року жодних інцидентів не сталося – Отт відмінно «відстрілявся», виграв чергову спецділянку і ще трохи збільшив свою перевагу. А ось в боротьбі за друге-третє місця настав кульмінаційний момент – Андреас Міккельсен (Hyundai i20 Coupe WRC) втратив ще пару секунд, якось втримався на другій позиції, але тепер випереджає Есапекку Лаппі лише на 0,4 секунди. А в програмі дня залишився ще один доп – короткий Torsby Sprint перед сервісом.

Становище після СД15
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 2:15.55,7
2. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +54,3
3. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +56,2
4. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +58,8
5. Еванс/Мартін (FIN, Ford Fiesta WRC) +1.06,7
6. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +1.35,0
7. Льоб/Елена (F/MC, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.35,5
8. Тідеманд/Флоене (S/N, Ford Fiesta WRC) +3.03,7
9. Вейбю/Андерссон Ю. (N/S, VW Polo GTI R5) +5.21,5
10. Хуттунен/Ліннакето (FIN, Skoda Fabia R5) +5.36,5

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото WRC, Toyota

16-02-2019 9380
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца