Rally Sweden, СД14: Ньовілль йде у відрив

Принцип «циклічності» в гонках ще ніхто не скасовував – події протягом змагань часто накочують «хвилями», коли періоди відносного спокою змінюються бурхливим потоком подій. Як правило, після такої яскравого «спалаху» настає затишшя – після чергового виразного нагадування про обережність учасники миттєво подвоюють свою пильність і намагаються не потрапляти в неприємності (якщо тільки комусь по-справжньому не пощастить або не вилізе якась «травма» техніки, яку отримали на одній з попередніх спецділянок). Ось і на чотирнадцятому допі було приблизно те ж саме – велика тиша після «спалаху» на попередньому допі…

Всі три екіпажі Hyundai Motorsport продовжують «зачищати» оперативний простір навколо подіуму – Тьєррі Ньовілль з Андреасом Міккельсеном зробили другий поспіль дубль (бельгієць залишається лідером гонки, норвежець йде третім), а Хейден Паддон все міцніше закріпився на четвертій позиції. Їх головним суперником досі залишається Крейг Брін (Citroen Racing) – ірландець хоч і потроху програє битву з Ньовіллем, але за друге місце тримається міцно. Тим часом ситроенівський «джокер» Мадс Остберг поступово втрачає темп – норвежець все одно тримається п’ятим, але тепер змушений озиратися назад, звідки насувається серйозна загроза у вигляді Есапеккі Лаппі (фін лишається найкращим у складі Toyota GAZOO Racing і єдиним в команді, у кого є шанс на місце в Топ-5). В M-Sport Ford WRT, як і раніше, все виглядає відверто безрадісно – лише восьме (Сунінен) і десяте (Ож’є) місця в гонці, та й то завдяки проблемам у суперників…

Становище після СД14
1. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) 2:19.15,6
2. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +18,8
3. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +30,8
4. Паддон/Маршалл (NZ/GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +38,4
5. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 WRC) +56,5
6. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.04,9
7. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.59,9
8. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +2.16,1
9. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +3.41,1
10. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +4.22,1
11. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +4.49,0

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Hyundai Motorsport

17-02-2018 6697
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца