Rally Sweden, СД14: битва вже за друге місце

Останньою повноцінною спецділянкою суботи став 14,21-кілометровий Vargåsen, після чого учасників ввечері чекали відразу два глядацьких міні-допи, в Карлстаді і Турсбю. Цікаво, чи вдасться якимось екіпажам з Топ-10 влашутвати ще кілька сюрпризів уболівальникам чи все ж настане відносне затишшя, яке всі використають в першу чергу для того, щоб спокійно завершити сьогоднішній день і зайнятися підготовкою до завтрашнього фіналу? Але вже за кілька хвилин після старту спецділянки Vargåsen з’ясувалося, що всім поки ще дуже рано заспокоюватися – на перших же кілометрах Ярі-Матті Латвалу стрімко підстерегла найбільш «стандартна» неприємність нинішнього шведського ралі. Простіше кажучи, фін вже вдруге за два дні примудрився загнати свою машину в замет – правда, він цього разу втратив «лише» чотири хвилини. Звичайно, Латвала і так вже був далеко за межами Топ-10, тому для нього майже нічого не змінилося. Але все одно мало приємного…

Отт Тянак після двох поспіль виграних допів трохи заспокоївся і цього разу обмежився лише шостим часом на спецділянці, але навіть з таким результатом все одно спромігся ще на кілька секунд збільшити свою перевагу. А ось за його спиною починає розгортатися повноцінний трилер. По-перше, Тьєррі Ньовілль гнав в такому шаленому темпі, що навіть після розвороту на 360 градусів все одно примудрився трохи виграти у головних суперників – Елфіна Еванса та Есапекки Лаппі. По-друге, вибухонебезпечну ситуацію на подіумі раптом різко «підігрів» Андреас Міккельсен, який хоч і втримався на другій позиції, але тепер випереджає Лаппі і Ньовілля лише на дві-чотири секунди! Так що зараз матимемо грандіозну битву вже за два вільних місця на подіумі! По-третє, Теему Сунінен вилетів з траси, «поцілувався» з деревом, все ж зміг продовжити гонку – але втратив при цьому близько сорока секунд. По-четверте, Себастьян Льоб на Hyundai i20 Coupe WRC накрутив свій темп і впритул наблизився до шостого місця – від Кріса Міка (Toyota Yaris WRC) його відділяють лише 0,5 с…

Становище після СД14
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 2:15.55,7
2. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +54,3
3. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +56,2
4. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +58,8
5. Еванс/Мартін (FIN, Ford Fiesta WRC) +1.06,7
6. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +1.35,0
7. Льоб/Елена (F/MC, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.35,5
8. Сунінен/Салмінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +2.16,9
9. Тідеманд/Флоене (S/N, Ford Fiesta WRC) +3.03,7
10. Вейбю/Андерссон Ю. (N/S, VW Polo GTI R5) +5.18,3

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото WRC, Hyundai

16-02-2019 10087
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца