Rally Sweden, СД13: напруга зростає…

Коли в секції йдуть два поспіль допи довжиною понад два десятки кілометрів, таких, як Rämmen (23,13 км) і Hagfors (23,40 ким), то більшість глядачів і оглядачів відразу надають цим спецділянкам найвищий пріоритет уваги – зазвичай вважається, що саме на такій дистанції вирішується дуже багато… Особливо коли погода не втомлюється підкидати неприємності у вигляді плюсової температури, погіршення снігового покриття траси – в таких умовах всі екіпажі постійно вирішують таке непросте завдання, як зберегти в пристойному стані свої шини (коли снігу стає набагато менше, то на голому гравії шипи зазвичай «летять» зі страшною силою). Ось і доводиться постійно оцінювати стан шин, варіювати темп і при цьому старатися не втрачати час… Крім того, майже завжди чекаєш подій саме на спецділянці з «чортовою дюжиною» – звичайно, ця прикмета спрацьовує далеко не кожного разу, але час від часу буває так, що СД13 повністю виправдовує свій порядковий номер.

Першим з фаворитів в атаку кинувся Тьєррі Ньовілль – бельгієць має дуже неприхований намір за всяку ціну пробитися в трійку лідерів гонки, причому бажано вже сьогодні. Результат був дійсно непоганий, але Есапекка Лаппі все ж спромігся відбити цю атаку і відстояв свою третю позицію… Але чи надовго? Адже секція ще не фінішувала, попереду ще одна велика спецділянка і два глядацьких міні-допа, а перевага фіна над бельгійцем становить лише 3,2 секунди. А ось Елфіну Евансу було досить солоно – валлієць не витримав темпу лідерів і миттєво програв понад десять секунд, внаслідок чого відкотився вже на п’яту позицію. Приблизно те ж саме сталося і з Теему Суніненом, який знову втратив відвойоване на попередньому допі сьоме місце – Себастьян Льоб менш ніж за годину успішно відігрався за свою недавню локальну поразку від фіна… Але найбільшим щасливчиком з усіх почувається Андреас Міккельсен. Норвежець відмінно стартував, навіть випереджав свого одноклубника Тьєррі Ньовілля, але за пару кілометрів до фінішу допа вилетів з траси! На щастя, його Hyundai i20 Coupe WRC легко пробив сніжний бар’єр, завдяки чому Андреас відбувся лише втратою десятка секунд…

Становище після СД13
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 2:07.30,9
2. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +51,7
3. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +58,7
4. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.01,9
5. Еванс/Мартін (FIN, Ford Fiesta WRC) +1.09,4
6. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +1.30,7
7. Льоб/Елена (F/MC, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.37,2
8. Сунінен/Салмінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +1.39,3
9. Тідеманд/Флоене (S/N, Ford Fiesta WRC) +3.00,5
10. Вейбю/Андерссон Ю. (N/S, VW Polo GTI R5) +5.05,6

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Michelin Motorsport, Hyundai

16-02-2019 7900
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца