Rally Sweden, пролог: рекорд Латвали!

Саме 14 лютого, в четвер ввечері стартував другий етап ралійного чемпіонату світу 2019 року – як звичайно, програму Rally Sweden відкривав короткий (лише 1,9 км) пролог в Карлстаді. За звичною традицією, на цій парній гонці організатори постаралися скласти такий порядок старту, щоб «вбити відразу двох зайців» – не змушувати глядачів занадто довго чекати на «найсмачнішу» частину заїздів (тобто на виступ невеличкої армії заводських екіпажів на WRC), але при цьому нікого не змушувати нудьгувати після передчасного «десерту». У підсумку, стартова відомість виглядала наступним чином – спочатку на трасу йдуть 16 учасників з WRC-2 і WRC-2 Pro, потім приходить черга на 14 екіпажів на WRC (серед них два клієнтських на Ford Fiesta WRC, італійця Лоренцо Бертеллі та фіна Янне Туохіно), і тільки після цього програму закривають решта три десятки екіпажів («залишки» WRC-2, Junior WRC і всі інші). Як і передбачалося, в заліку R5 краще за всіх виступили екіпажі WRC-2 Pro – найшвидшим став фін Еерік Пієтарінен (дебют в складі Skoda Motorsport), за ним майже впритул прийшли норвежець Мадс Остберг (Citroen Racing) і ще один шкодівець, фін Калле Рованперя…

У «вищій лізі» особливих сюрпризів все ж не сталося, хоче деякі цікаві подіїбули. Тьєррі Ньовілль після свого найуспішнішого старту в чемпіонаті світу (до того бельгієць ніколи не починав сезон у WRC з другого місця в Монте-Карло) рішуче налаштований на те, щоб вигравати якомога частіше і більше не програвати затяжну боротьбу з Себастьяном Ож’є – як це вже відбувалося в 2017-2018 роках… У підсумку, Ньовілль (Hyundai i20 Coupe WRC) виграв пролог і на 0,8 секунди випередив Ож’є (Citroen C3 WRC). На третю позицію вискочив ще один представник Hyundai Motorsport, Андреас Міккельсен – але норвежцю доведеться постаратися і довести всім скептикам, що він насправді гідний місця другого номера команди… Порадував усіх своїх шанувальників легендарний Маркус Грьонхольм, який повернувся на траси чемпіонату світу після дев’ятирічної перерви – 50-річний фін на Toyota Yaris WRC показав восьмий час! Але сьогоднішній вечір на пролозі в Карлстаді запам’ятався ще однією історичною подією – Ярі-Матті Латвала став новим рекордсменом WRC за кількістю стартів (Швеція стала для нього 197-м виступом) і випередив за цим показником «Матадора», Карлоса Сайнса… Тепер фіну залишилося зовсім небагато – стати першим в історії пілотом, який 200 разів стартував в WRC!

Становище після СД1
1. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) 1.34,9
2. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +0,8
3. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +1,1
4. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +1,9
5. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +2,0
6. Сунінен/Салмінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +2,7
7. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +3,0
8. Грьонхольм/Раутіайнен (FIN, Toyota Yaris WRC) +4,1
9-11. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +4,4
9-11. Пієтарінен/Райтанен (FIN, Skoda Fabia R5) +4,4
9-11. Хуттунен/Ліннакето (FIN, Skoda Fabia R5) +4,4
12-13. Тідеманд/Флоене (S/N, Ford Fiesta WRC) +4,8
12-13. Еванс/Мартін (FIN, Ford Fiesta WRC) +4,8
14. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 R5) +5,0
15. Рованперя/Халттунен (FIN, Skoda Fabia R5) +5,4
16. Льоб/Елена (F/MC, Hyundai i20 Coupe WRC) +6,0

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota, Hyundai

14-02-2019 11372
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца