Rally Sweden: проблеми множаться

Організатори шведського етапу WRC намагаються зберігати оптимізм і запевняють всіх (тобто FIA, учасників, уболівальників), що готові провести змагання практично за будь-яких умов. Але прогнози погоди й стан траси поки старанно переконують у протилежному – в Карлстаді, Турсбю та норвезькому Конгсвінгері майже весь час тримається плюсова температура (час від часу бувають легкі морози та снігопади ночами)… Тому зараз все частіше виникають чутки про те, що маршрут Rally Sweden буде суттєво скорочений – як це вже було у 2016 році, коли довелося скасувати дев’ять спецділянок із запланованих 21, а бойова дистанція «зіщулилася» майже в півтора раза (c 331,21 км до 226,48 км). Вчора ввечері стало відомо, що організатори пішли на крайні заходи – прийнято рішення про скасування змагання-«супутника», тобто Rally Sweden Historic (гонка зазвичай йшла паралельно з етапом WRC, учасники-«історики» замикали канал), щоб хоч трохи знизити навантаження на траси спецділянок (це мінус чотири десятки машин). Те ж саме було і в тому нещасливому 2016 році…

Таким чином, майже один в один повторюються події чотирирічної давнини – тривалі плюсові температури, відсутність снігу, аварійне скасування ралі на історичних автомобілях… Однак оптимісти за бажання можуть знайти деякі відмінності – наприклад, загальний стан доріг є значно кращим, ніж чотири роки тому. Тоді чимало допів найбільше нагадували болото – крижана скоринка не встигала розтанути та утримувала майже всю талу воду на поверхні. Зараз же майже повна відсутність снігу призвела до того, що місцеві траси найбільше нагадують спецділянки Rally Wales – повноцінне гравійне покриття, подекуди трохи присипане снігом та підморожене. В принципі, цілком можна спробувати провести традиційне гравійне ралі, але все ж виникають питання – які шини використовувати (тільки зимові «шиповки», згідно з регламентом, чи все ж брати ще й гравійні покришки?), в якому стані опиняться місцеві дороги після такого «нецільового» використання? Промоутеру WRC зараз не позаздриш – адже лише за три місяці чемпіонат світу отримав вже два втрачених етапи (Австралія-2019 та Чилі-2020), а тепер подібна загроза нависла і над багатостраждальною Швецією…

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Skoda Motorsport, Maciej Niechwiadowicz

04-02-2020 5955
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца