Rally Sweden, перший шейкдаун: заручники

У 2016 році, коли стан спецділянок в Швеції був кращий, ніж зараз, організатори відмовилися від проведення шейкдауна, не бажаючи перетворювати його на фарс, проте зараз шейкдаун був проведений. І хоча три обов’язкових проїзди було замінено на один, екіпажі воліли відкатати його за повною програмою, адже гравійний накат на шипованій гумі буде в цей уїк-енд важливим, як ніколи, а такого накату ні в кого немає, оскільки їзда на зимових покришках по гравію є не лише безглуздою, але і невиправдано небезпечною.

Чим жеж Rally Sweden 2020 відрізняється від Rally Sweden 2016? Наявністю прямої трансляції, заради продажу якої промоутер докладає величезних зусиль. Після скасування гонок в Австралії і Чилі організатор чемпіонату вже просто не міг відмовитися від проведення Rally Sweden, адже тоді були б скасовані три з п’яти останніх етапів.

Якими б складними і непередбачуваними не були умови на спецділянках, всі ми звикли до того, що пілоти на фініші виглядають щасливими. Сьогодні вранці позитивних емоцій на обличчях спортсменів практично не було. Критикувати організаторів вони не мають права, але все було ясно і без звинувачень. Вузька зимова покришка з шипами і високими блоками швидко руйнується на мерзлому ґрунті, але навіть до початку руйнування ці колеса не працюють, як слід. Не будемо цитувати всіх пілотів, наведемо висловлювання лише кількох з них.

Себастьян Ож’є: «Вижити! Наші покришки не призначені для цих умов».

Елфін Еванс: «Не знаю, я трохи в шоці».

Есапекка Лаппі: «Що можу сказати напевно, так це те, що буде багато небезпечних моментів».

Перший з цих моментів ми побачили вже на шейкдауні: в ходовому лівому повороті, при швидкості далеко за сто кілометрів на годину, Теєму Сунінен втратив задню вісь, і автомобіль, вилетів, обертаючись навколо своєї осі в декількох метрах від дерев. Причину події не зміг назвати ані Теему, ані Річард Мілленер, який сказав, що команді належить розібратися у тому, що трапилося.

Щасливим на фініші тестової спецділянки виглядав хіба що Крейг Брін, який заявив, що якими б не були умови, він щасливий знову опинитися за кермом автомобіля WRC. Ірландець, до речі, їхав просто чудово, спочатку показавши третій результат, а потім і зовсім очоливши протокол. Правда, потім його звідти «посунули» екіпажі Toyota.

Ну а промоутер продовжує вдавати, що все йде прекрасно і чи не краще, ніж в сніжну погоду: чого варта придумана схема з «подвійним» шейкдауном. Тепер, замість скасованої бойової спецділянки на іподромі в Карлстаді пройде друга частина ранкового тренування. За словами організаторів, «унікальний» шейкдаун буде вельми видовищним. І хоча автомобілі на трасі параллельки стартуватимуть по одному, а не по парах, глядачам нібито буде, на що подивитися. Коментарі, як то кажуть, зайві. Уявіть собі, яка кількість далеко не дешевих квитків на Rally Sweden розпродається по всьому світу задовго до початку гонки, і що зараз відчувають всі ті, хто приїхав до Швеції. Що вони побачать? Два шейкдауна і вдвічі меншу кількість допів за ціною «повної програми»? Так, організатори всього цього не хочуть втрачати гроші. Нехай краще їх втратять глядачі.

Результати: ewrc-results.com

13-02-2020 8342
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца