Rally Sweden, CД11. Ньовілль: один доп – одна позиція?

Після фінішу минулої спецділянки здавалося, що Тьєррі Ньовілль, який вигравав у Лаппі приблизно 4 секунди на 20-ти кілометрах, протягом 14-кілометрового допа Vargasen не зможе ліквідувати 4-секундне відставання від фіна. Але бельгійцю це вдалося! Більш того, відмінний результат (другий час з відставанням від вигравшого доп Ож’є всього на 0,1 секунди) дозволив Тьєррі наздогнати і Еванса, який йде на третьому місці! До валлійця – лише 1,1 секунди! Тож після сервісу можна очікувати від Ньовілля чергової атаки і чергової виграної позиції – третьої протягом трьох допов.

А ось Отт Тянак, «скинувши з хвоста» свого головного переслідувача, схоже, трохи розслабився і сповільнився темп – він фінішував дев’ятим (його найгірший результат на цій гонці) і на 14 кілометрах поступився Ож’е 7,4 секунди, при цьому не маючи якихось явних проблем.

Найближчим часом інтрига буде тільки одна – чи зможе Ньовілль пробитися до топ-3. Схоже, що зможе. А що потім? Потім, скоріш за все, нас чекає гонка «на доїзд». Можливі, звичайно, традиційні сюрпризи у вигляді вильотів, та й Лаппі може постаратися випередити Еванса, а Сунінен – Ож’є. Але створюється враження, що апогей боротьби залишився позаду.

Cтановище після СД11
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 1: 43.32,7
2. Міккельсен/Йегер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +33,8
3. Еванс/Мартін (FIN, Ford Fiesta WRC) +50,7
4. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +51,8
5. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +52,8
6. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +58,8
7. Леб/Елена (F / MC, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.15,1
8. Сунінен/Салмінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +1.24,1
9. Тідеманд/Флоене (S / N, Ford Fiesta WRC) +2.18,4
10. Вейбю/Андерссон Ю. (N / S, VW Polo GTI R5) +3.59,6
9. Тідеманд/Флоене (S/N, Ford Fiesta WRC) +2.15,6
10. Вейбю/Андерссон Ю. (N/S, VW Polo GTI R5) +3.49,5

16-02-2019 1249
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца