Rally Portugal, СУ16. Мік проти Тянака

Недільна дистанція португальського етапу складається аж з п’яти допів, то ж боротьби сьогодні буде більш, ніж достатньо. І вже під час ранкової спецділянки, довжиною 8,76 км, Кріс Мік, який прагне відірватися від насідаючого Ньовілля, виграв в лідера гонки 1,9 секунди! Це дозволило британцеві не тільки ще на 2,2 секунди віддалитися від показавшого третій результат Тьєррі, але й упритул наблизитися до Тянака – колег за Toyota Gazoo Racing розділяють тепер лише 2,4 секунди. Цікаво, що на фініші допа Мік розповів про бесіду з Мякіненом: «Було важливо збільшити відрив. Вранці ми розмовляли з Томмі, і він сказав, що потрібно натиснути на першій спецділянці». Натиснув так натиснув. Тепер будемо чекати на наступну розмову з Мякіненом. Можна порадіти за успіхи Міка, адже рік тому саме після гонки в Португалії він залишився без місця в чемпіонаті світу.

 

Перед тим, як говорити про Ож’є, скажімо, що і Льоб, і Сордо знову спізнилися на КЧ, щоб розчищати дорогу не перед Ож’є, а перед Ньовіллем. Невідомо, яку це дає перевагу бельгійцеві (навряд чи істотну), але Ож’є фінішував на допі лише дев’ятим, поступившись Міку 11,7 секунди, тобто по 1,3 секунди з кілометра! Пилу на спецділянках, дійсно, величезна кількість, і не виключено, що цей фактор не матиме впливу на результати в подальшому.

Ну і на закінчення згадаємо про аварію Лаппі – у шпильці машина перекинулася, але фін в результаті продовжив рух. Не занадто вдало складається гонка для Citroen, а саме на цьому етапі, доречі, присутній бос концерну Лінда Джексон, у якої і без того є сумніви щодо необхідності участі в WRC.

Турнірне становище після СД16

1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 2: 53.14,1
2. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +2,4
3. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +9,5
4. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +30,8
5. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +2.08,5
6. Сунінен/Салмінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +2.14,6
7. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +6.19,2
8. Рованперя/Халттунен (FIN, Skoda Fabia R5 Evo) +8.53,2
9. Копецкі/Дреслер (CZ, Skoda Fabia R5 Evo) +9.56,2
10. Лубе/Ланде (F, Skoda Fabia R5) +10.31,2

02-06-2019 5762
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца