Rally Mexico, СУ8: «відстріл» ар’єргарду

Мексиканське ралі поступово перетворюється на якийсь «котел», в якому аж вирує окріп і де «виживають» тільки найсильніші екіпажі – варто комусь серйозно спіткнутися чи помилитися, втратити якийсь час, як гонка за першої ж нагоди безжально добиває цих «невдах»… Причому дістається всім і на всіх рівнях – наприклад, в заліку WRC-2 на ходу залишилися тільки чотири екіпажі з семи (зійшли відразу три юніорських екіпажі, фінів Калле Рованпері і Ярі Хуттунені, а також іспанця Нілп Соланса). Потроху «вирубується» і вища ліга – вже три учасники на техніці WRC опинилися поза грою, причому цей невеселий список відкрив ще Елфін Еванс (його штурман під час сервісу був відправлений в госпіталь з підозрою на струс мозку)… А зараз, вже безпосередньо на денній секції, компанію валлійцю склали відразу два товариша по нещастю – пригод дійсно вистачало!

Слід визнати – навіть в своєму «розпиляному» стані (тобто у вигляді двох окремих спецділянок) знаменитий доп El Chocolate влаштував всім екіпажам першокласного прочухана і старанно «перетасував» Топ-10. Як вже згадувалося вище, на 31,44-кілометровому El Chocolate (який взагалі-то потрібно називати El Chocolate Short) один за іншим вибули відразу два молодіжних екіпажі – спочатку Есапекка Лаппі раптово зупинився (фін з самого ранку боровся з постійним перегрівом двигуна на своєму Toyota Yaris WRC), а за кілька хвилин Теему Сунінен втратив контроль над Ford Fiesta WRC і «прилетів» в сталевий бар’єр на узбіччі. Таким чином, якщо «авангард» ще продовжує вести битву за вищі місця, то ось «ар’єргарду» набагато менше щастить – гонка сьогодні абсолютно безжально його відстрілює. Через це на трасі зараз залишилися лише вісім екіпажів на WRC, а решту своєрідних «вакансій» в Топ-10 заповнили Понтус Тідеманд і Гас Грінсміт на техніці класу R5!

Найцікавіші події в п’ятницю все-таки розгорнулися саме в битві за місця на подіумі – те, що відбувалося на останніх великих п’ятничних спецділянках, найбільше нагадувало дуже непогану «катавасію з ножами», в якій найкраще почувався Себастьян Льоб. Ельзасець, здається, дуже розлютився після своєї помилки на СУ6 (коли «прострілив» одну з розвилок на трасі) і влаштував усім приголомшливий майстер-клас – Себастьян виграв два допи поспіль, завдяки чому миттєво злетів на друге місце і тепер відстає лише на вісім секунд від лідера Даніеля Сордо! Що ж буде творитися в суботу?! А ось Кріс Мік отримав потужного «ляща» – мало того, що ольстерець пропустив вперед свого колегу по команді (який, між іншим, три роки не стартував в чемпіонаті світу!), так він ще остаточно втратив контроль над ситуацією і «впав» на четверте місце, пропустивши вперед також Отта Тянака. Чергову порцію неприємностей «заробив» Тьєррі Ньовілль, у якого відмовив підсилювач керма… Так і хочеться невдоволено пробуркотіти «Ото диявольська халепа – з вогню та в полум’я».

Становище після СД8
1. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) 1:44.37,9
2. Льоб/Елена (F/MC, Citroen C3 WRC) +7,9
3. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +13,4
4. Мік/Нейгл (GB/IRL, Citroen C3 WRC) +23,9
5. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +31,6
6. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +32,5
7. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.08,5
8. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.56,1
9. Тідеманд/Андерссон (S, Ford Fiesta WRC)
10. Грінсміт/Перрі (GB, Ford Fiesta R5)

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Citroen Racing, Toyota

10-03-2018 2950
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца