Rally Mexico, СУ6: денна «лихоманка»

Денний сервіс між секціями приніс прикру новину – змушений був припинити боротьбу екіпаж Елфіна Еванса і Деніела Баррітта, другий номер M-Sport Ford WRT. Як виявилося, їх недавній «політ» через дах на четвертій спецділянці все ж мав серйозні і неприємні наслідки – штурман Баррітт погано себе почував і з підозрою на струс мозку був відправлений в госпіталь на обстеження. За словами шефа команди Малкольма Уілсона, зараз все залежить від вердикту лікарів – чи зможе Деніел завтра повернутися в екіпаж? А поки що в M-Sport Ford WRT будуть приводити пошкоджену машину до ладу – якраз на той випадок, якщо штурман раптом отримає позитивне рішення медиків і дозвіл на подальший виступ. Зараз залишається лише прийняти той сумний факт, що навіть в найкращому випадку екіпаж Еванса зможе продовжити гонку зі штрафом до 35 хвилин.

Інша новина виявилася набагато більш позитивною – як з’ясувалося, проблеми з двигуном на Hyundai i20 Coupe WRC Тьєррі Ньовілля не були такими серйозними, як це здалося спочатку. Тому бельгієць спокійно продовжив гонку і навіть зміг скинути майже два десятки секунд зі свого ранкового результату на СД Duarte – Derramadero (17.09,2 проти 17.27,6). Правда, інші екіпажі теж помітно підвищили темп, внаслідок чого Себастьян Ож’є (який стартував другим на трасі) виграв у Тьєррі ще понад десяток секунд. Обидва лідери чемпіонату зараз ведуть кожен свою боротьбу окремо – бельгієць намагається якомога швидше «видряпатися» з «дна» Топ-10 (куди його скинули недавні проблеми з двигуном), француз бажає не тільки зберегти місце в Топ-5, але і якимось чином скоротити (чи хоча б зберегти на незмінному рівні) своє відставання від трійки лідерів. Тільки в цьому випадку у нього є шанс в суботу реально розпочати боротьбу за місця на подіумі.

Не надто радує ситуація в Toyota GAZOO Racing – всі три пілоти фінсько-японської команди визнають, що з самого ранку вели відчайдушну боротьбу з перегрівом своїх двигунів… До критичного рівня температура поки не доходить, але втрати часу все одно чутливі – тільки Отт Тянак більш-менш комфортно почуває себе в Топ-5. Та й то естонцю доводиться постійно відбиватися від атак Ож’є, незважаючи на свою вигіднішу стартову позицію (Отт йде по трасі п’ятим) – зараз їх розділяють тільки 8 секунд. В цілому, групу лідерів досі продовжує лихоманити: Дані Сордо збився з темпу і віддав понад чотири секунд Крісу Міку (іспанець все ще лідер гонки, але його перевага над ольстерцем трохи скоротилася); Себастьян Льоб промахнувся на одному з перехресть, мало не вилетів в поле, втратив кілька секунд і віддав третю позицію в гонці Отту Тянаку; Теему Сунінена в віражі винесло з траси, через що фін пошкодив підвіску свого Ford Fiesta WRC, втратив більше двох хвилин і вивалився з Топ-10 (на десяту позицію проскочив швед Понтус Тідеманд на Skoda Fabia R5).

Становище після СД6
1. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) 1:11.06,9
2. Мік/Нейгл (GB/IRL, Citroen C3 WRC) +12,3
3. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +19,4
4. Льоб/Елена (F/MC, Citroen C3 WRC) +19,9
5. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +27,4
6. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +30,2
7. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +56,2
8. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.17,9
9. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.32,8
10. Тідеманд/Андерссон (S, Ford Fiesta WRC) +3.18,0

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото M-Sport WRT, Toyota

10-03-2018 2710
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца