Rally Mexico, СУ5: «температура» підіймається

Вічний стереотип, який реальне життя вже не раз з тріском спростовувало, але він все тримається і постійно спрацьовує – майже всі глядачі і учасники все одно підсвідомо очікують, що серйозних подій на малих глядацьких спецділянках (на кшталт парних гонок або вуличних заїздів) не варто очікувати… І скільки б подій не приводила в приклад історія ралійних змагань (аж до того, як якийсь екіпаж на таких начебто несерйозних «покатушках» часом втрачає перемогу в гонці), все одно інциденти на таких міні-допах раптово виявляються цілковито неочікуванними… Якраз щось подібне сталося сьогодні і на вуличній трасі в Леоні, прокладеній на великому паркінгу під місцевим торговим центром – точніше, на СД Street Stage León довжиною 1,11 км.

Першим «відзначився» Тьєррі Ньовілль, який відкривав заїзди на паркінгу – спочатку бельгієць на старті не зачинив як слід двері автомобіля і вони на перших же метрах дистанції відчинилися (було навіть твердження, що двері під час свого «розмахування» вдарили пілота по руці). А потім з’ясувалося, що на фініші Street Stage León лідер чемпіонату програв майже півхвилини найшвидшим екіпажам – це, між іншим, на ніби мізерній дистанції в 1,11 км! Подальші новини особливого ентузіазму не викликали – схоже на те, на Hyundai i20 Coupe WRC Ньовілля виникли якісь проблеми з двигуном… Чи вдасться їх усунути під час сервісу? А за кілька хвилин у центрі уваги несподівано опинився Кріс Мік – пілот Citroen Racing в одному з поворотів занадто «закрутився» і зніс пару діжок з декоративними деревами! Добре хоч, втрати часу виявилися мінімальними – ольстерець залишився другим в загальному заліку, хоч і зовсім близько підпустив до себе Себастьяна Льоба… Ну, а переможцем міського заїзду став третій номер команди M-Sport Ford WRT – фін Теему Сунінен.

Становище після СД5
1. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) 54.05,9
2. Мик/Нейгл (GB/IRL, Citroen C3 WRC) +16,6
3. Льоб/Елена (F/MC, Citroen C3 WRC) +17,9
4. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +21,4
5. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +31,4
6. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +32,7
7. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +53,8
8. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +57,8
9. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.09,7
10. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.22,6

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Twitter (Thierry Neuville), ewrc.cz

09-03-2018 14309
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца