Rally Mexico, СУ4: Сордо і Citroen розбушувалися

Все-таки відомий доп El Chocolate (нехай навіть «розпиляний» на дві окремі коротші спецділянки) не обдурив очікувань. Коли «летиш» сумарну дистанцію в півсотні кілометрів, та ще й з перепадом висот в майже 800 метрів, рано чи пізно результати гонки почнуть «розповзатися», а частина екіпажів неодмінно підчеплять якісь проблеми і почнуть «метлятися» в межах Топ-10… Буквально годину тому здавалося, що Кріс Мік (Citroen Racing) зміг схопити за «хвіст» свого птаха удачі, але майже відразу після цього з’ясувалося, що ольстерцю доведеться як слід «побуцкатися» з Даніелем Сордо (Hyundai Motorsport), який дуже хоче відігратися за свій січневий провал в Монте-Карло. Та й взагалі, іспанець зараз як ніхто інший дійсно зацікавлений в тому, щоб вичавити максимум можливого з «урізаної» програми стартів (цього року для нього заплановані тільки сім етапів WRC як для третього номера команди, а ще сім стартів віддані новозеландцеві Хейдену Паддону).

Як і передбачалося раніше, перший п’ятничний доп став свого роду прелюдією до невеликого «єралашу» з усякими пригодами та раптовими перестановками в Топ-10. Наприклад, якраз саме на Duarte – Derramadero мексиканське ралі миттєво позбулося двох екіпажів в заліку WRC-2 – один за іншим зупинилися фін Калле Ровенперя (прикро, але його дебют в складі Skoda Motorsport успішним назвати дуже складно) і іспанець Ніл Соланс (минулорічний чемпіон Junior WRC)… Після цього на СД3 El Chocolate жваво кинулися в атаку відразу два екіпажі, Даніеля Сордо і Елфіна Еванса, які спробували негайно змінити хід боротьби на свою користь. Іспанець на Hyundai i20 Coupe WRC не просто виграв другу спецділянку дня, але і привіз понад десять секунд найближчому супернику, завдяки чому миттєво вирвався в лідери Rally Mexico (Кріс Мік відразу відкотився на друге місце і відстав майже на десять секунд). Валлієць же відзначився другим часом на СД і перебрався в Топ-3, відсунувши в бік обох Себастьянів – як свого одноклубника з M-Sport WRT Ожьє, так і Льоба…

Однак на останньому великому допі ранкової секції, 17-кілометровому Ortega, події зробили черговий несподіваний «зигзаг» – Еванс в гонитві за лідерами зловив політ через дах (за словами валлійця, на повній швидкості їх Ford Fiesta WRC підкинуло в повітря, винесло на схил і автомобіль кілька разів перекинувся). У підсумку, Елфін хоч і фінішував, але втратив більше двох хвилин і миттєво опинився за межами Топ-10… Тим часом Сордо продовжував атакувати, виграв другий доп поспіль і довів свій відрив від Міка до чверті хвилини – нічого не скажеш, непогано іспанець «розважається»! Але найцікавіша подія була ще попереду – Себастьян Льоб на Citroen C3 WRC продовжує набирати хід, відзначився другим часом на спецділянці і вийшов уже на третє місце в гонці! І тепер ельзасець став серйозною загрозою для свого одноклубника Кріса Міка – їх зараз розділяють лише 3,1 секунди… А попереду ж всіх чекає повторний проїзд «Великої трійки» п’ятничних допів! Здається, події в мексиканському ралі лише починають набирати хід – встигай тільки прогнози робити!

Становище після СД4
1. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) 53.01,7
2. Мік/Нейгл (GB/IRL, Citroen C3 WRC) +15,1
3. Льоб/Елена (F/MC, Citroen C3 WRC) +18,2
4. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +21,7
5. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +31,2
6. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +33,1
7. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +43,7
8. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +53,8
9. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +58,3
10. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.19,6

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Hyundai Motorsport, Citroen Racing

09-03-2018 17494
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца