Rally Mexico, СУ14: фінт від Ньовілля і Hyundai

Ходовий доп Alfaro став куди більш цікавим і насиченим подіями, ніж ранковий Guanajuatito. Почнемо з того, що Тьєррі Ньовілль на 11 хвилин «запізнився» на пункт контролю часу. Цей фінт по-перше, дозволив передати роль відкриваючого трасу екіпажу Гасу Грінсміту, а по-друге, залишити перед Елфіном Евансом лише два розчищающих дорогу автомобілі замість трьох, що безсумнівно зіграє на руку Отту Тянаку.

І щойно Тьєррі Ньовілль позбувся обов’язків відкривати трасу, він хвацько виграв спецділянку, на 17-ти кілометрах привізши 3 секунди фінішувавшому другим Тянаку, і 3,5 – фінішувавшому третім Ож’є. А ось Елфін Еванс виявився четвертим, відчутно відставши в абсолюті від Отта. Ось так, додавши до гігантського 40-хвилинного відставання зовсім нічого не значущі 2 хвилини, Тьєррі Ньовілль і Андреа Адамо зуміли відчутно змінити хід гонки.


Ще однією подією стала зупинка на допі Гаса Грінсміта – екіпаж відштовхав автомобіль на узбіччя, але пізніше, вирішивши виникшу технічну проблему, зумів продовжити рух, провалившись з шостої на дванадцяту позицію. Тепер у топ-10 залишилося лише п’ять автомобілів категорії WRC, а судячи з динаміки подій їх кількість цілком може зменшитися.

Турнірне становище після СД14
1. Ож’є/Інграссія (F, Toyota Yaris WRC) 1: 50.37,0
2. Сунінен/Лехтінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +27,6
3. Тянак/Ярвеойа (EE, Hyundai i20 Coupe WRC) +41,0
4. Еванс/Мартін (GB, Toyota Yaris WRC) +47,7
5. Рованперя/Халттунен (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.09,6
6. Тідеманд/Барт (S, Skoda Fabia R5 evo) +6.21,4
7. Грязін/Федоров (RUS, Hyundai i20 R5) +7.12,5
8. Буласія/Берначчіні (BOL / I, Citroen C3 R5) +8.41,4
9. Вейбю/Андерссон (N, Hyundai i20 R5) +11.33,3
10. Фернандес/Гарсія (RCH / RA, Skoda Fabia R5 evo) +11.46,6

14-03-2020 11473
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца