Rally Mexico, СУ10. Фантастичний початок дня

Перша спецділянка суботи, Guanajuatito, протяжністю 25,9 км, стала таким потужним струсом, що ще як мінімум пару допів пройдуть під знаком подій, які сталися з ранку. Відносно безпечний виліт Лаппі, який зісковзнув на узбіччя у лівому повороті і застряг, призвів до того, що доп перевели в режим «червоного прапора». До цього рішення спецділянку закінчили екіпажі Латвали, Міка і Еванса, а ось Ож’є, який стартував за валлійцем, міг вже особливо не поспішати.

І ось тут якраз криється найцікавіша деталь! Справа в тому, що діючий чемпіон пробив колесо, не зумівши об’їхати каміння, що викинули на траєкторію автомобілі попередніх екіпажів, і втратив на цьому 40 секунд по відношенню до Міка, який виграв доп і очолив залік. Звісно, перше місце француза одразу перетворилося на четверте. Результати поки не перераховані, але якщо Себу присвоять час Еванса (а він був на допі другим), то майже 28 секунд з цих сорока будуть «списані» і він зможе повернутися до топ-3, відтиснувши з неї Отта Тянака. У будь-якому випадку, як і кілька років тому, Кріс Мік отримав прекрасний шанс на перемогу в Мексиці. Головне – здолати решту дистанції, а це, як бачимо, дуже і дуже непросто. У заліку залишаються лише п’ять екіпажів WRC, які уникли сходів, а попереду – перший проїзд по найдовшому допу гонки.

Становище після СД10 (без урахування перерахування часу через режим ДС)

1. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) 1: 36.39,8
2. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +5,8
3. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +35,1
4. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +51,2
5. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.04,0
6. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +7.18,0
7. Буласія/Крету (BOL/RA, Skoda Fabia R5) +9.15,1
8. Гуерра/Сапата (MEX, Skoda Fabia R5) +9.28,7
9. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +19.27,5
10. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +21.09,2

09-03-2019 2243
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца