Rally Mexico, шейкдаун: забагато питань

Формально, шейкдаун повинен бути рутинної подією, яка не має особливої цінності зі спортивної точки зору – свого роду вільне тренування, під час якого екіпажі можуть працювати з різними варіантами налаштувань і не ганятися за кращими часами. Але насправді ці заїзди постійно опиняються в центрі уваги глядачів і змушують любителів довгострокових прогнозів невтомно експериментувати з «проекцією» результатів шейкдауна на майбутню гонку – у кого з екіпажів є шанси висунутися на перші ролі, кому доведеться лише боротися за місця в середині Топ-10… А коли на старті гонки раптово з’являється хтось рівня Себастьяна Льоба, який вже понад три роки не виступав в чемпіонаті світу, рівень зацікавлення шейкдауном стає просто космічним!

Мексиканський шейкдаун має одну беззаперечну перевагу – організатори запропонували учасникам досить довгий доп (5,31 км), на якому можна отримати трохи більше даних про можливості екіпажів і їх техніки – просто тому, що для його подолання необхідно витратити не менше трьох-чотирьох хвилин, а не півтори хвилини в стилі «На старті вдихнув, не встиг видихнути, а вже фінішував»… В загальному, результати сьогоднішніх ранкових заїздів не змогли дати більш-менш об’єктивної картини, але й жодних несподіванок не принесли – найкращий час належав торішньому переможцю мексиканського ралі Крісу Міку (Citroen C3 WRC), зовсім трохи від нього відстав лідер чемпіонату світу Тьєррі Ньовілль (Hyundai i20 Coupe WRC). І вже за ними дуже тісною групою (в інтервалі 0,8 секунди) йдуть ще вісім екіпажів – від Себастьяна Ож’є на третій позиції до Себастьяна Льоба, який замкнув Топ-10. А ось що буде під час гонки – то вже питання питань…

Десяте місце Леба напевно трохи спантеличило його численних шанувальників і супротивників, бо результат виявився з категорії «ні туди, ні сюди». З одного боку, місце в самому кінці Топ-10 – якось не дуже обнадіює перед завтрашніми битвами на великих спецділянках. З іншого боку, навіщо ельзасцеві неодмінно форсувати події і викладати всі свої «козирі» на шейкдауні? Все одно про якийсь реальний стан справ ми всі почнемо дізнаватися тільки в п’ятницю, коли протягом дня ралі «вивалить» на учасників великий-превеликий мішок з випробуваннями – дев’ять допів і 155 км бойової дистанції! І не варто забувати про порядок старту – лідерам чемпіонату з самого ранку буде набагато складніше, ніж Льобу, який вирушить на трасу не першим-другим, а найостаннішим з усіх екіпажів на техніці WRC… Чим ще запам’ятався шейкдаун? Відмінною атакою Калле Рованпері, який став найшвидшим в заліку WRC-2 і майже на дві з половиною секунди випередив Понтуса Тідеманда, свого колегу з Skoda Motorsport. Чи вистачить сил і хисту у фіна таким чином провести всю гонку?

Rally Guanajuato Corona Mexico (шейкдаун)
1. Мік/Нейгл (GB/IRL, Citroen C3 WRC) 3.41,0
2. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +0,4
3. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +1,8
4. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +1,8
5. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +2,1
6. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +2,2
7. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai20 Coupe WRC) +2,3
8. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +2,4
9. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +2,4
10. Льоб/Елена (F/MC, Citroen C3 WRC) +2,6
11. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +8,5
12. Рованперя/Халттунен (FIN, Skoda Fabia R5) +10,9

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Twitter (Citroen Racing, Skoda Motorsport)

08-03-2018 15889
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца