Rally Mexico, шейкдаун: сюрпризи перед стартом

Ще пару днів тому в Леоне, де базується Rally Guanajuato Mexico, панувала досить нервова атмосфера – через серйозний логістичний збій (корабель з необхідним спорядженням ніяк не встигав з вчасним прибуттям до мексиканського порту Веракрус) виникла складна ситуація. Якщо у Toyota Gazoo Racing і Hyundai Motorsport не було жодних проблем (все прибуло вчасно), то в M-Sport Ford WRT встигли похвилюватися – частина необхідного вантажу прибула в Веракрус лише в понеділок ввечері, після чого його терміново переправили більш ніж за 700 км до Леона… Але в найбільш піковій ситуації раптом опинився Citroen Racing – чимала частина спорядження (серед них і машини для ознайомлення) застрягли якраз на тому злощасному транспорті! Зі схожими проблемами зіткнулися також Michelin і Total (постачальник гоночного пального)… Через це довелося витратитися на послуги авіації – все відсутнє спорядження (серед них чимало запчастин для бойових машин) доставили з Європи повітряним шляхом. Тільки Citroen довелося перекинути майже 16 тон вантажів!

Вже безпосередньо під час шейкдауну стався ще один несподіваний епізод, який тільки додав адреналіну всім уболівальникам – лідер чемпіонату Отт Тянак (Toyota Yaris WRC) раптом зупинився на трасі майже відразу, в першому ж заїзді, через несправність одного з датчиків. Пошкодження ніяк не вдавалося швидко усунути, через що естонець так і не зміг здійснити жодного заїзду – у підсумковій класифікації шейкдауна ім’я Тянака відсутнє. Команда ж сподівається, що вже за кілька годин, до старту прологу, все буде приведено до ладу і подібне вже не повториться. Трохи підсолодив пігулку успіх іншого тойотівця, Кріса Міка – ольстерець став найшвидшим в заїздах. Але негайно привертає увагу той факт, що за Крісом щільно йдуть всі три екіпажі Hyundai Motorsport – розрив між першим і четвертим місцем становить 0,4 секунди… Не надто порадували представники Citroen Racing і M-Sport Ford WRT – якщо Себастьян Ож’є втримався в Топ-5 і програв лідеру менше секунди, то Елфін Еванс, Есапекка Лаппі і Теему Сунінен суттєво застрягли десь в кінці Топ-10. В заліку техніки R5 все без сюрпризів – впевнено лідирує господар траси, Беніто Гуерра на Skoda Fabia R5.

Rally Guanajuato Mexico, шейкдаун
1. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) 3.44,2
2. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +0,1
3. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +0,3
4. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +0,4
5. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +0,9
6. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +1,2
7. Еванс/Мартін (FIN, Ford Fiesta WRC) +1,3
8. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +2,5
9. Сунінен/Салмінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +4,3
10. Гуерра/Сапата (MEX, Skoda Fabia R5) +15,7
11. Буласія/Крету (BOL/RA, Skoda Fabia R5) +19,0
12. Пєньонжек/Геллер (PL, Ford Fiesta R5) +20,6
13. Еллер П./Коронадо (RCH/E, Ford Fiesta R5) +21,8
14. Еллер А./Діас (RCH/RA, Ford Fiesta R5) +23,7

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Citroen Racing, Toyota Gazoo Racing

07-03-2019 10045
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца