Rally Mexico, СД9: нудно не було!

Після такого стрімкого «відстрілу» (мінус відразу три заводських екіпажі на WRC з десяти, причому два з них представляли Hyundai Motorsport) хоч якогось спокою перед фінальними спецділянками п’ятниці не було… Начебто зовсім небагато залишилося до фінішу дня, лише два заїзди на Autódromo de León по 2,33 км – тобто приводу ризикувати немає, все стартові позиції на суботу все одно формуються за становищем в гонці після СД7. Але в голові все одно крутиться неспокійна думка – а раптом навіть на парній гонці когось підстереже жахлива капость? Навіть не обов’язково припуститися помилки на трасі, «приїхати» в ретардер чи у якийсь відбійник… Цілком вистачить того факту, що позаду майже 60 бойових кілометрів секції – «втомлена» техніка в будь-який момент може застрайкувати і перекреслити всі зусилля екіпажу (як це сталося з Даніелем Сордо).

І така неприємність прийшла миттєво – Ярі-Матті Латвала (Toyota Yaris WRC) на дорожній секції на шляху до Леона зіткнувся з технічними негараздами! Фінський екіпаж намагався хоч якось усунути поломку, спромігся навіть доїхати до контрольного пункту перед Autódromo de León, але на цьому все завершилося – довелося оформити сход. Отже, вже четвертий за рахунком заводський екіпаж на WRC поза грою! І це тільки протягом п’ятниці… Навіть страшно уявити, що може бути в суботу, якщо ця «хвиля» неприємностей так і не піде на спад! На щастя, нових сюрпризів в фіналі дня більше не було – в першій парній гонці найкращий час показав Себастьян Ож’є, у другій перемогу розділили Отт Тянак з Тьєррі Ньовіллем. Отже, за підсумками п’ятниці лідером Rally Mexico став Ож’є, який майже на чверть хвилини відірвався від Елфіна Еванса. Але все ж найбільшого успіху в Леоні досяг саме Тянак – адже естонець примудрився в останній момент проскочити на четверте місце!

Становище після СД9
1. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) 1:18.33,8
2. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +14,8
3. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +21,1
4. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +37,1
5. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +39,1
6. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.00,7
7. Буласія/Крету (BOL/RA, Skoda Fabia R5) +5.16,1
8. Гуерра/Сапата (MEX, Skoda Fabia R5) +5.25,9
9. Еллер А./Діас (RCH/RA, Ford Fiesta R5) +6.31,5
10. Трівіньо/Марті (MEX/E, Skoda Fabia R5) +9.07,2

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Twitter, Toyota

09-03-2019 9842
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца