Rally Mexico, СД7: ще один рикошет!

Щось мексиканське ралі зараз весь час винятково влучно б’є саме по якимось ключовим персонажам гонки. Спочатку був хитромудрий епізод з Андреасом Міккельсеном – тільки-тільки встигли високо оцінити його швидкість на старті гонки, майже негайно стався його сход і втрата лідерства… Як тільки була озвучена думка про те, що після такого «нагадування» капосної Фортуни Даніелю Сордо випало дуже серйозна психологічна навантаження – досягти якомога більшого успіху, але при цьому чітко захищати інтереси Hyundai Motorsport (в першу чергу, набрати максимум очок в заліку Кубка виробників), як тут же прилетіла бентежна новина! Повідомлення перед стартом сьомого допа спантеличило всіх – іспанець зупинився на дорожній секції після фінішу СД6 (скоріш за все, відмова генератора чи проблеми з акумулятором). Тепер залишається констатувати – Hyundai Motorsport сьогодні зірвав справжній «джек-пот», в якому найменшою неприємністю виявився прокол у Тьєррі Ньовілля на першому ранковому допі (можна лише порадіти, що бельгієць ще продовжує гонку).

Остання повноціння спецділянка сьогоднішнього дня, 10,72-кілометровий Las Minas, становила особливий інтерес для всіх без винятку – адже саме цей доп в неділю буде закривати програму мексиканського ралі, в якості Power Stage. Так що «пристрілка» на ньому могла дати чимало корисної інформації всім екіпажам… І, звичайно, не обійшлося без чергової порції сюрпризів. Спочатку здивував Отт Тянак – естонець примудрився показати на Las Minas найкращий час, незважаючи на першу стартову позицію і свої обов’язки «двірника»! З урахуванням несподіваногоо сходу Дані Сордо лідер Toyota Gazoo Racing все ж зміг піднятися на позицію вище і зберігає шанс вже сьогодні пробитися в Топ-5 – адже Тянак відстає від Есапекки Лаппі лише на 0,8 с… Відразу після цього змусив всіх захвилюватися Себастьян Ож’є – француз несподівано почав втрачати час і відстав від Отта Тянака майже на сім секунд! Як з’ясувалося, чемпіон світу спіймав прокол і доїжджав вже на спущеній шині… Але все одно залишився лідером і випереджає Елфіна Еванса (Ford Fiesta WRC) на 10,9 с!

Становище після СД7
1. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) 1:15.16,3
2. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +10,9
3. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +18,7
4. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +28,4
5. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +36,3
6. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +37,1
7. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.00,3
8. Буласія/Крету (BOL/RA, Skoda Fabia R5) +5.02,7
9. Гуерра/Сапата (MEX, Skoda Fabia R5) +5.13,5
10. Еллер А./Діас (RCH/RA, Ford Fiesta R5) +6.15,1

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Twitter, Toyota

09-03-2019 10304
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца