Rally Mexico, СД5: мінус лідер!

Денну секцію в п’ятницю організатори помітно «модернізували» в порівнянні з ранковою. По-перше, додали ще одну повноцінну спецділянку Las Minas (до двох уже наявних, El Chocolate і Ortega). По-друге, замість вуличного міні-допа в Леоні поставили два парних заїзди на Autódromo de León. Всі ці заходи привели до того, що бойова дистанція денної секції склала вже 64,23 км – тобто майже на 30% більше, ніж вранці (тоді було 49,96 км). Так що навантаження на екіпажі буде вже більшим – всім учасникам доведеться і повоювати як слід за найвищі місця, і гарненько подумати над тим, як зберегти техніку та шини до повернення в сервіс. Так що багато кого в другій половині дня чекав свого роду момент істини – хто зуміє витримати всі ці випробування і якимось чином змінити хід боротьби на свою користь? Тим більше, навіть у такому короткому каналі (на ходу залишилися тільки 20 екіпажів) налічувалося відразу кілька вогнищ боротьби: Андреас Міккельсен, Себастьян Ож’є та Даніель Сордо воюють за перемогу, а Отт Тянак і Тьєррі Ньовілль прагнуть якось вибратися нагору…

Навіть якщо в грі беруть участь тільки два десятка екіпажів, вони все ж встигають пристойно почистити трасу при першому проїзді – в чому і переконався Отт Тянак (Toyota Yaris WRC), який скинув зі свого ранкового результату майже півхвилини. Звичайно, шансів виграти доп небагато, але втрати часу все ж скорочуються… Не надто порадував Тьєррі Ньовілль – бельгієць на Hyundai i20 Coupe WRC проїхав приблизно в тому ж темпі, що і Тянак, вигравши у нього лише 1,3 секунди. Зате Себастьян Ож’є (Citroen C3 WRC) негайно кинувся в бій, показав 23.35,0 (тобто виграв у себе самого 18 секунд) – і тепер все залежало від того, як проїдуть його головні суперники в битві за перемогу. А ось тут-то наспів ще один неприємний сюрприз для Hyundai Motorsport – почав валитися Андреас Міккельсен… Норвежець спочатку зупинився в тому ж місці, де вранці вилетів Теему Сунінен, продовжив свій рух (втративши при цьому півтори хвилини), а потім зупинився остаточно. Отже, успішний початок гонки для Андреаса, потім практично традиційний провал у його виконанні… Ось Даніель Сордо «відстрілявся» на ура – іспанець програв Ож’є лише 0,8 секунди і вийшов вже на друге місце (якраз в 1,9 секунди за французом). Плюс пожвавився Елфін Еванс – у M-Sport Ford WRT з’явився шанс на подіум!

Становище після СД5
1. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) 59.04,0
2. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +1,9
3. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +10,4
4. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +17,5
5. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +26,7
6. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +27,9
7. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +37,6
8. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +58,0
9. Буласія/Крету (BOL/RA, Skoda Fabia R5) +3.42,1
10. Гуерра/Сапата (MEX, Skoda Fabia R5) +3.51,5

© Павел Скобленко/Rally.UA
© Фото Twitter, Sophie Graillon

09-03-2019 9348
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца