Rally Mexico, СД4: прогулянка до Леона

Організатори мексиканського ралі є консерваторами в додрому сенсі цього слова – якщо у них є якісь вдалі маршрути або місця під глядацькі допи, то вони досить рідко намагаються шукати добра від добра і шукати якісь принципово нові варіанти. Тим більше, як показує досвід, в більшості випадків ідея на кшталт «А ось якщо ми вивернемося і зробимо якось особливо кучеряво?!» нічого, крім проблем, не приносить. Далеко за прикладами ходити не треба – згадуємо події 2017 року, коли амбітна спроба провести столичний пролог в Мехіко (тобто більш ніж в 350 км від бази ралі в Леоні) призвела до того, що на наступний день довелося скасувати ранкову секцію (пробки, втрати часу, бойові машини не встигали вчасно перевезти назад до Леона)… Сьогоднішній міський міні-доп в Леоні (Street Stage León) став прикладом такої прихильності традиційним цінностям – вулична траса поруч з Parque Ecológico Explora використовується вже десять років, при бажанні можна «накрутити» кілька різних варіантів конфігурації спецділянки, довжиною від 1,11 км до 1,87 км.

Повернення до Леона, де всіх чекав великий 40-хвилинний денний сервіс, лише загострило боротьбу в групі претендентів на перемогу – три перших місця на Street Stage León взяли якраз Андреас Міккельсен, Даніель Сордо і Себастьян Ож’є, які на цьому допі вклалися в 0,9 секунди. Тепер в загальному заліку гонки ми спостерігаємо таку картину – продовжує лідирувати Міккельсен, за ним тягнуться Ож’є з Сордо, всі троє йдуть в «просвіті» 2,7 секунди. Так що на денній секції буде багато спалених нервів у екіпажів, керівництва команд та вболівальників – на дистанції понад шість десятків кілометрів ці неповні три секунди інтервалу можуть «трансформуватися» будь-яким чином і невідомо на чию корист… Приблизно з однаковим успіхом можна отримати як півхвилини відриву Ож’є або Сордо, так і нову порцію яскравого трилера, коли чотири-п’ять претендентів на перемогу зчепилися між собою в діапазоні 5-6 секунд. А поки що після «прогулянки» на Street Stage León всі вирушили на сервіс – і будуть активно готуватися до нової битви на El Chocolate і Ortega.

Становище після СД4
1. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) 35.27,4
2. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +1,6
3. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +2,7
4. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +9,7
5. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +11,2
6. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +18,7
7. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +22,1
8. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +28,2
9. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +49,9
10. Буласія/Крету (BOL/RA, Skoda Fabia R5) +2.19,1

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Citroen Racing, WRC

08-03-2019 9389
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца