Rally Mexico, СД3: гонитва Ож’є

Після «захмарних» польотів на допі El Chocolate (перепад висот понад сімсот метрів, при цьому екіпажі вже досягли позначки 2655 м над рівнем моря) учасники навіть не встигли як слід перевести подих, як негайно ж отримали ще більш «висотну» спецділянку, Ortega (17,28 км). Амплітуда «польотів» вгору-вниз була набагато меншою (десь 380 м), зате майже три чверті дистанції пролягали на висоті понад два з половиною кілометри – найнижчою точкою став старт допа на позначці 2353 м, після чого всі екіпажі повинні були бадьоро дертися вгору до позначки 2737 м. Звичайно, потужність двигунів в таких умовах падає суттєво – часто в різних джерелах згадують цифри «мінус 30% потужності»… Хоча треба визнати, подібні дані постійно викликають певний сумнів – особливо коли бачиш середню швидкість на висотній спецділянці майже 110 км/год. Але ж якщо відволіктися від суто технічних характеристик, то мимоволі починаєш замислюватися над питанням – а як себе почувають екіпажі після таких «польотів» на високогір’ї? Це досить жорсткий «удар» по організму…

Цікаво, що на другій п’ятничній спецділянці ситуація в гонці практично не змінилася. Отт Тянак продовжує їхати в режимі «Почистити трасу і хоч якось знизити втрати часу», а Тьєррі Ньовілль після проколу поки не зміг набрати оптимальний темп і продовжує помітно відставати (зараз бельгієць дев’ятий в ралі, а від лідера його відокремлюють майже півсотні секунд). Зате Себастьян Ож’є наполегливо вичавлює зі свого Citroen C3 WRC все можливе і нарешті виграв спецділянку – тепер француз всього лише на 0,7 секунди відстає від Андреаса Міккельсена (при вдалому збігу обставин таку «фору» можна відіграти вже на міні-допі Street Stage León довжиною 1,11 км). Але в це франко-норвезьке протистояння наполегливо вклинюється Даніель Сордо – іспанець, який з жовтня не з’являвся за кермом Hyundai i20 Coupe WRC, палає бажанням показати, що теж здатний боротися як мінімум за місця на подіумі… І зараз він повним ходом мчить до цієї мети – так що Ож’є з Міккельсеном аж ніяк не варто недооцінювати цю іспанську загрозу. Інакше може бути дуже боляче!

Становище після СД3
1. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) 34.22,5
2. Ожье/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +0,7
3. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +2,3
4. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +8,5
5. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +9,7
6. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +17,8
7. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +20,3
8. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +26,8
9. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +48,8
10. Гуерра/Сапата (MEX, Skoda Fabia R5) +2.15,6

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Michelin, Hyundai

08-03-2019 8256
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца