Rally Mexico, СД21: нервова «репетиція»

Найцікавіше, як організатори мексиканського ралі постійно змінюють варіанти Power Stage. Адже за останні п’ять років в цій якості були використані мінімум три різні спецділянки – Derramadero, Agua Zarca, El Brinco (між іншим, дві з них ми вже побачили вчора і позавчора в маршруті Rally Mexico 2018 року). Зараз прийшов час ще однієї спецділянки, Las Minas, яка раніше ніколи не використовувалася в якості фінального Power Stage – в 2012-2017 роках цей доп зазвичай ставили в програму першого або другого гоночного дня мексиканського ралі (тобто на п’ятницю або суботу)… Тепер Las Minas «переїхав» на неділю, де і стане тією самою «бонус»-змаганням, на якому учасники будуть запекло ділити між собою 15 додаткових очок. У порівнянні з минулими роками, дистанцію спецділянки вирішили скоротили майже в півтора-два рази – якраз до нинішніх 11,07 км (проти колишніх варіантів від 15,21 км до 19,68 км), але перепад висот на ній все одно складає аж 400 м!

Результати першого проїзду на Las Minas, який став «пристрілкою», дійсно здивували – чесно кажучи, в більшості прогнозів на передостанній доп ралі на перших рядках очікувалося побачити зовсім інші імена… По-перше, несподівано вистрілив Тьєррі Ньовілль – незважаючи на страшенно незручну першу стартову позицію, бельгієць показав час, який лідери гонки так і не змогли перевершити (лише потім Ярі-Матті Латвала з Оттом Тянаком спромоглися покращити цей результат і зробити дубль). По-друге, Кріс Мік навіть на пошкодженому Citroen C3 WRC (позбавленому частини заднього антикрила) примудрився показати однаковий з Себастьяном Ож’є час і помітно випередив на допі Даніеля Сордо з Себастьяном Льобом! А якщо додати до цього факту неприємності у Андреаса Міккельсена (норвежець вилетів за межі траси і втратив час на «перезавантаження» двигуна), у Міка з’явився відмінний шанс відстояти свою третю позицію і фінішувати в Мексиці на подіумі!

Становище після СД21
1. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) 3:47.24,5
2. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +55,2
3. Мік/Нейгл (GB/IRL, Citroen C3 WRC) +1.13,7
4. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.45,9
5. Льоб/Елена (F/MC, Citroen C3 WRC) +2.29,2
6. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +5.02,0
7. Тідеманд/Андерссон (S, Skoda Fabia R5) +10.11,5
8. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +15.46,2
9. Грінсміт/Перрі (GB, Ford Fiesta R5) +16.37,1
10. Еллер/Олмос (RCH/RA, Ford Fiesta R5) +23.38,6

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota, Hyundai Motorsport

11-03-2018 15152
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца