Rally Mexico, СД2: штурм Hyundai

Після всіх недавніх неприємностей (проблеми з доставкою спорядження на початку тижня, коли більше за всіх постраждав Citroen Racing, незавершений пролог вчора ввечері) нарешті стартувала основна частина Rally Guanajuato Mexico. У п’ятницю на всіх чекають вісім спецділянок (з них п’ять повноцінних плюс три міні-допи в Леоні) і 114,19 км бойової дистанції… Причому що ранкова, що денна секції негайно «видають» повне навантаження для учасників – адже петлю відкриває спецділянка El Chocolate (31,57 км), один з найдовших СД нинішнього мексиканського раунду WRC. Дуже швидко всі без винятку (тобто команди, екіпажі, глядачі, ЗМІ) з’ясують, наскільки важливим виявиться в цьому році фактор стартової позиції… Зараз «почесна» роль чистильника траси дісталася Отту Тянаку – тепер уже естонцю доведеться відчути в повній мірі весь «тягар» лідера чемпіонату і відчути себе на місці Себастьяна Ож’є, який в минулі сезони регулярно страждав від свого обов’язку «підмітати» трасу для суперників (і анітрохи не соромився голосно скаржитися на цю обставину).

Отже, які результати принесе зустріч трійки лідерів Тянак-Ньовілль-Ож’є на цьому «шоколадному» допі? Те, що Отт Тянак на своїй першій стартовій позиції буде втрачати час – навіть не викликало сумніву. Але якими виявляться втрати? Правда, майже відразу події пішли за трохи іншим сценарієм – у Тьєррі Ньовілля (Hyundai i20 Coupe WRC) почала розповзатися ліва задня покришка, внаслідок чого бельгієць програв більше двох десятків секунд естонцю! Зате Себастьян Ож’є (Citroen C3 WRC) негайно продемонстрував всі переваги своєї третьої стартової позиції – француз випередив Тянака майже на двадцять секунд! Правда, Себастьяну все ж не вдалося записати на свій рахунок перемогу на спецділянці і змінити на позиції лідера свого колегу по команді Есапекку Лаппі… Як незабаром з’ясувалося, Андреас Міккельсен ще краще використав вигоди своєї позиції (адже він стартував сьомим) – саме норвежець виграв доп і очолив гонку, майже на три секунди випередивши Ож’є. Так що зараз очікується насправді цікава битва за місця в Топ-3 – адже до Себастьяна і Андреаса готові приєднатися також Даніель Сордо (Hyundai i20 Coupe WRC), Кріс Мік (Toyota Yaris WRC) і Елфін Еванс (Ford Fiesta WRC)! На жаль, вже постраждав M-Sport Ford WRT – зійшов Теему Сунінен, який вилетів з траси…

Становище після СД2
1. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) 24.51,3
2. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +2,9
3. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +4,0
4. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +8,6
5. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +8,9
6. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +18,4
7. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +19,4
8. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +21,9
9. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +44,6
10. Буласія/Крету (BOL/RA, Skoda Fabia R5) +1.27,3

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Hyundai Motorsport, Citroen Racing

08-03-2019 9139
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца